تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 7:46
کد خبر : 81393

فولاد سنگان به عنوان یک شهروند به مسئولیت‌های اجتماعی خودش عمل می‌کند

فولاد سنگان به عنوان یک شهروند به مسئولیت‌های اجتماعی خودش عمل می‌کند

آرمان شرق- یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت ها، مسئولیت اجتماعی است و یکی از مباحث مهم در مسئولیت‌های اجتماعی، مبحث آموزش و زیرساخت‌های آموزشی است و فولاد سنگان سعی کرد در راستای مسئولیت اجتماعی اقداماتی در تمام حوزه‌ها به عمل برساند.

علی امرایی مدیرعامل شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان در مراسم بهره برداری از سه مدرسه تازه تاسیس شده گفت: در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت فولاد مبارکه به همت شرکت فولاد سنگان اقدام به ساخت ۷ مدرسه در حوزه خواف کرده که ۴ مدرسه در سال گذشته و ۳ مدرسه در امسال افتتاح شدند.

او افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت ها، مسئولیت اجتماعی است و یکی از مباحث مهم در مسئولیت‌های اجتماعی، مبحث آموزش و زیرساخت‌های آموزشی است و فولاد سنگان سعی کرد در راستای مسئولیت اجتماعی اقداماتی در تمام حوزه‌ها به عمل برساند.

مدیرعامل شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان ادامه داد: فولاد سنگان به عنوان یک شهروند به مسئولیت‌های اجتماعی خودش عمل می‌کند و با ساخت این مدارس، ۳ هزار متر مربع فضای آموزشی به فضا‌های آموزشی شهرستان اضافه و برای ساخت این مدارس ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرد.

امرایی بیان کرد: اخیرا هم تفاهم نامه ساخت ۴۲ کلاس جدید با مشارکت فولاد سنگان و سازمان توسعه و نوسازی مدارس منعقد شد تا کمبود کلاس درسی مرتفع شود و دانش آموزان در فضای آموزشی استاندارد و با استاندارد‌های آموزشی بیشتر تحصیل کنند.

سعید طاهری معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی هم گفت: کارکرد مدارس، انسان سازی است و مدرسه به وجود آورنده انسان‌هایی است که همه صفات و خصایل ممتاز بشری را به طور نسبی کسب می‌کنند و مدرسه باید جایی باشد که شهروندانی مفید و خدمتگزار را تربیت کند و این موضوع در ساحات شش گانه تعلیم و تربیت اتفاق می‌افتد.

او افزود: خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فرهنگی و اصلاح اجتماعی نقش آفرین هستند؛ مدرسه یک مکان نیست بلکه یک امکان و ابزار برای شکوفا شدن انسان‌ها است و آینده‌ی جامعه را می‌سازد.

جواد رفیعی پور، مدیر آموزش و پرودش خواف هم گفت: مدارس ۶ کلاسه شمیم مهر نشتیفان، اندیشه مهر روستای قلعه نو و طلوع مهر روستای عباس آباد جزو مدارسی است که امروز به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.