تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 16:38
کد خبر : 80629

تقدیر از ۳۰ برگزیده مسئولیت اجتماعی در “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی”

تقدیر از ۳۰ برگزیده مسئولیت اجتماعی در “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی”

آرمان شرق- این مراسم روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور دکتر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آقای عبداللهی رئیس اتاق تعاون در تالار خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما و با حضور تعداد محدود با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد.

آرمان شرق – در “نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” در روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ۳۰ برگزیده مسئولیت اجتماعی تقدیر و قدردانی می شود.
هوشمند سفیدی رئیس “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” با اعلام این مطلب افزود: این مراسم روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور دکتر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آقای عبداللهی رئیس اتاق تعاون در تالار خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما و با حضور تعداد محدود با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد.
رئیس خانه روابط عمومی ایران تصریح کرد: در این مراسم از ۳۰ سازمان و شرکت که براساس شاخص های ارزیابی، صلاحیت لازم را داشته اند تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان با اعطای “نشان عالی مسئولیت اجتماعی” و “یا نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی” اعطاء خواهد شد.
سفیدی وجه تمایز این جشنواره را از سایر جشنواره هایی که در طول سال با رویکرد مسئولیت اجتماعی برگزار می شود، رویکرد ارتباطی و روابط عمومی جشنواره دانست و افزود: ارتباطات CSR وجه بسیار مهم مسئولیت اجتماعی است و همپوشانی ها و تشابهات روابط عمومی ها و مسئولیت اجتماعی و سهم ۷۰ درصد روابط عمومی در این زمینه، ما را به این نتیجه رساند که رویدادی روابط عمومی محور در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته باشیم.
این پژوهشگر و نویسنده روابط عمومی خاطرنشان ساخت: باید بپذیریم که روح مسئولیت اجتماعی، ارتباط با مردم و ذی نفعان، شنیدن انتظارات و تأمین خواسته آنان و تقویت برند سازمان و شرکت است و بدون فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی، رسیدن به بسیاری از اهداف CSR ناممکن است، لذا با کاربست PR و CSR ، سازمان با شرکت، از ثروتی به نام سرمایه اجتماعی برخوردار می شود که ضامن پیشرفت، تعالی، سرآمدی و بیشتر و بودن آن‌ها می شود.
رئیس جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی همچنین اعلام کرد: فردا از ساعت ۹ تا ۱۴ کارگاههای آموزشی به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.