• امروز : چهارشنبه - ۶ مهر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Wednesday - 28 September - 2022
5
ارتباطات CSR وجه بسیار مهم مسئولیت اجتماعی است و همپوشانی ها و تشابهات روابط عمومی ها و مسئولیت اجتماعی و سهم 70 درصد روابط عمومی در این زمینه، ما را به این نتیجه رساند که رویدادی روابط عمومی محور در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته باشیم.

تقدیر از ۳۰ برگزیده مسئولیت اجتماعی در “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی”

  • کد خبر : 80629
  • 24 مهر 1400 - 16:38
تقدیر از ۳۰ برگزیده مسئولیت اجتماعی در “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی”

آرمان شرق- این مراسم روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور دکتر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آقای عبداللهی رئیس اتاق تعاون در تالار خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما و با حضور تعداد محدود با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد.

آرمان شرق – در “نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” در روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ۳۰ برگزیده مسئولیت اجتماعی تقدیر و قدردانی می شود.
هوشمند سفیدی رئیس “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” با اعلام این مطلب افزود: این مراسم روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور دکتر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آقای عبداللهی رئیس اتاق تعاون در تالار خواجه نصیر مرکز همایش های صدا و سیما و با حضور تعداد محدود با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا برگزار خواهد شد.
رئیس خانه روابط عمومی ایران تصریح کرد: در این مراسم از ۳۰ سازمان و شرکت که براساس شاخص های ارزیابی، صلاحیت لازم را داشته اند تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان با اعطای “نشان عالی مسئولیت اجتماعی” و “یا نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی” اعطاء خواهد شد.
سفیدی وجه تمایز این جشنواره را از سایر جشنواره هایی که در طول سال با رویکرد مسئولیت اجتماعی برگزار می شود، رویکرد ارتباطی و روابط عمومی جشنواره دانست و افزود: ارتباطات CSR وجه بسیار مهم مسئولیت اجتماعی است و همپوشانی ها و تشابهات روابط عمومی ها و مسئولیت اجتماعی و سهم ۷۰ درصد روابط عمومی در این زمینه، ما را به این نتیجه رساند که رویدادی روابط عمومی محور در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته باشیم.
این پژوهشگر و نویسنده روابط عمومی خاطرنشان ساخت: باید بپذیریم که روح مسئولیت اجتماعی، ارتباط با مردم و ذی نفعان، شنیدن انتظارات و تأمین خواسته آنان و تقویت برند سازمان و شرکت است و بدون فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی، رسیدن به بسیاری از اهداف CSR ناممکن است، لذا با کاربست PR و CSR ، سازمان با شرکت، از ثروتی به نام سرمایه اجتماعی برخوردار می شود که ضامن پیشرفت، تعالی، سرآمدی و بیشتر و بودن آن‌ها می شود.
رئیس جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی همچنین اعلام کرد: فردا از ساعت ۹ تا ۱۴ کارگاههای آموزشی به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://armanshargh.ir/?p=80629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.