تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 21:56
کد خبر : 80268

تداوم افت دلار/ ناکامی سکه برای حفظ مرز حساس

تداوم افت دلار/ ناکامی سکه برای حفظ مرز حساس

آرمان شرق- روند کاهشی قیمت دلار امروز نیز ادامه یافت و قیمت این ارز زیر ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت درهم امارات زیر ۷ هزار و ۵۰۰ تومان ایستاد. قیمت سکه امامی نتوانست مرز حساس ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کند و در نهایت روی ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه امامی در شروع کار بالای مرز حساس قرار گرفت، قیمت دلار افت کرد و مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد. قیمت سکه نیز تحت تاثیر افت قیمت دلار به زیر مرز حساس بازگشت.

به گزارش اقتصادنیوز قیمت دلار آمریکا دیروز از دامنه ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان پایین آمد و در آخرین ساعات معاملات روی ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در شروع معاملات امروز روی ۲۷ هزار و ۶۱۰ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در طول معاملات امروز مسیر کاهشی را دنبال کرد. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز زیر مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و روی رقم ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان ایستاد.

قیمت درهم امارات کاهش یافت
قیمت درهم امارت در معاملات امروز هم جهت با قیمت دلار حرکت کرد. درهم عصر روز گذشته نزدیک مرز ۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شد. قیمت درهم در شروع معاملات امروز ۷ هزار و ۵۳۰ تومان بود. قیمت درهم در ادامه افت کرد و در نهایت روی ۷ هزار و ۴۸۰ تومان ایستاد.

ناکامی قیمت سکه در حفظ مرز حساس
امروز اولین روز کاری هفته برای طلای جهانی بود، قیمت طلا در نیمه اول معاملات حرکت معناداری به سمت مرز ۱۸۰۰ دلار نداشت. قیمت طلا در ساعت ۱۵ و ۴۹ دقیقه عصر به وقت ایران روی ۱۷۵۸ دلار قرار داشت و نتواست شوک مثبتی به قیمت سکه وارد کند. قیمت سکه که عصر روز گذشته روی ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان بود، در شروع معاملات امروز روی ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه به بالای مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازگشته بود، اما نتوانست این مرز را حفظ کند. قیمت سکه در طول معاملات امروز تحت تاثیر افت قیمت دلار قرار گرفت و تغییراتی منفی را به ثبت رساند. قیمت سکه مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد و در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

عرضه دلار افزایش یافت
عرضه دلار در بازار متشکل امروز نسبت به روز گذشته ۲۵ درصد رشد کرد و روی ۸ میلیون و ۲۸۳ هزار قرار گرفت.

بازدهی بازارها ۱۹ مهر ۱۴۰۰

متوسط عرضه دلار از ۷ فروردین تا امروز ۶ میلیون و ۱۸۱ هزار به دست می‌آید. عرضه امروز دلار از این رقم ۳۴ درصد بالاتر بود. احتمالا عرضه بالای دلار به ادامه روند کاهشی قیمت این ارز در بازار آزاد کمک کرد.

بازدهی بازارها ۱۹ مهر ۱۴۰۰

برای جمع‌بندی می‌توان گفت روند کاهشی قیمت دلار امروز نیز ادامه یافت و قیمت این ارز زیر ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت درهم امارات زیر ۷ هزار و ۵۰۰ تومان ایستاد. قیمت سکه امامی نتوانست مرز حساس ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کند و در نهایت روی ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قرار گرفت./ اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.