تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 17:59
کد خبر : 79960

نمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه بر سر آمریکایی‌ها در خلیج فارس

نمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه بر سر آمریکایی‌ها در خلیج فارس

آرمان شرق- نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار تصاویری، قدرت رهگیری و اشراف کامل خود را بر نیروهای امریکایی و بیگانه در خلیج فارس نشان داد که اقتدار نیروی دریایی سپاه را بر بالای سر آمریکایی‌ها نمایش می‌دهد.

همزمان با روز بزرگداشت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویری از رصد و اشراف کامل نیروهای مقتدر کشورمان بر حضور نیروهای آمریکایی در خلیج فارس منتشر شد.

به گزارش مهر، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار تصاویری، قدرت رهگیری و اشراف کامل خود را بر نیروهای امریکایی و بیگانه در خلیج فارس نشان داد که اقتدار نیروی دریایی سپاه را بر بالای سر آمریکایی‌ها نمایش می‌دهد.

این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه شناورهای تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشراف کاملی بر تردد شناورها و ناوهای بیگانه در آب‌های دریای عمان و خلیج فارس دارند.

۱۶ مهر روز نیروی دریایی سپاه بابت رشادت‌های شهید مهدوی و همرزمانش شهید غلامحسین توسلی، بیژن گرد، نصرالله شفیعی، خداد آبسالان، مهدی محمدی‌ها و مجید مبارکی است که ۱۳۶۶ در نبرد مستقیم با دشمن تروریست آمریکای متجاوز، جلوه مسلمی از روحیه عزت‌مندی ملت ایران و مجاهدت بی‌پایان فرزندان دریادل نیروی دریایی سپاه را به نمایش گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.