تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 0:46
کد خبر : 77866

آیا احمد مسعود در نقشه آمریکا بازی می کند؟

آیا احمد مسعود در نقشه آمریکا بازی می کند؟

آرمان شرق- آمریکا مخالف حمایت ایران از شیعیان لبنان، سوریه، عراق وغیره است، ولی از آن طرف موافق برادر کشی در افغانستان است وخیلی نقشه ها کشیده که ایران را وارد جنگ برادر کشی افغانستان کند. وافرادی مثل آقای خوش چهره نمی دانند در زمین چه کسانی بازی می کند.

باتوجه به یادداشت چند روز قبل آقای جلال خوش چهره با عنوان «پنجشیر، دفاع از هویت یک ملت»، به نظر می رسد نویسنده آن یادداشت، هیچ اطلاعاتی از وضعیت فعلی افغانستان ندارد!

اوّلاً، پسر احمد شاه مسعود مثل پدرش نیست و ایشان صرفاً با فشار و دستور آمریکا جنگ را شروع کرد؛ حال هم که برابر قرار شان از آمریکا تقاضای کمک کرده، آمریکا هم توجهی به تقاضای ایشان نکرده است.

ثانیاً، چه کسی اسم این گروه را مقاومتی نامید؟

ثالثاً، حال که بعد از ۲۰سال با مدیریت ایران، آمریکا از افغانستان فرار کرد، همین آمریکا نقشه جامعی طراحی کرده که برادر کشی در افغانستان راه بیاندازد، که پسر احمد شاه مسعود، اولین کسی است که به اجرای نقشه آمریکا تن داده است.

رابعاً، حضرت آقا فعلاً موضع نگرفته و فرموده است ما طرفدار مردم افغان هستیم و حکومت ها که می آیند ومی روند؛ اگر آقای خوش چهره به همین فرمایش آقا توجه می کرد چنین مطلبی را نمی نوشت.

خامساً، چه شده آنهائی که می گفتند نه غزّه نه لبنان جانم فدای ایران، حال می گویند نه ایران، نه تهران جانم فدای افغان!

آمریکا مخالف حمایت ایران از شیعیان لبنان، سوریه، عراق وغیره است، ولی از آن طرف موافق برادر کشی در افغانستان است وخیلی نقشه ها کشیده که ایران را وارد جنگ برادر کشی افغانستان کند. وافرادی مثل آقای خوش چهره نمی دانند در زمین چه کسانی بازی می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.