تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 12:40
کد خبر : 77445

فرمانده اقتصادی دولت سیزدهم کسیت؟

فرمانده اقتصادی دولت سیزدهم کسیت؟

آرمان شرق- ابراهیم رئیسی در نطق معرفی کابینه در مجلس، مخبر را به عنوان فرمانده اقتصادی دولت معرفی کرده بود اما همزمان با جلسه نهایی رأی اعتماد، محسن رضایی را به عنوان معاون اقتصادی و دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه منصوب کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، تصاویر منتشرشده از جلسه شنبه گذشته ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، حاکی از آن است که بر خلاف جلسات قبلی این ستاد در دولت سیزدهم، این بار محسن رضایی بر صندلی معاون اول تکیه زده و از حضور مخبر در جلسه خبری نیست.

این دومین جلسه تیم اقتصادی دولت در هفته گذشته بود. ابراهیم رئیسی در نطق معرفی کابینه در مجلس، مخبر را به عنوان فرمانده اقتصادی دولت معرفی کرده بود اما همزمان با جلسه نهایی رأی اعتماد، محسن رضایی را به عنوان معاون اقتصادی و دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه منصوب کرد.

در دیدار روز شنبه کابینه با رهبر انقلاب هم، محسن رضایی بر خلاف پروتکل معمول در کنار رئیس‌جمهور نشسته بود.

برخی فعالان رسانه‌ای نیز با انتشار توئیت‌هایی از اختلاف درون دولت خبر می‌دهند. با حضور محسن رضایی، نارضایتی مخبر پیش‌بینی شده بود و حکم جدید مخبر برای بنیاد برکت نیز نشان می‌دهد که او همچنان به ستاد اجرایی چشم دارد.

باید دید رئیس‌جمهور می‌تواند بین مخبر و رضایی هماهنگی ایجاد کند و یا مخبر هم به سرنوشت فرهاد رهبر و حذف از کابینه دچار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.