تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 19:49
کد خبر : 77324

رییس جمهور:حضور اینجانب در استان ها با هدف آشنایی با مشکلات مردم و شناخت ظرفیت هاست

رییس جمهور:حضور اینجانب در استان ها با هدف آشنایی با مشکلات مردم و شناخت ظرفیت هاست

آرمان شرق-سفر به استان ها یکی از برنامه های دولت ما می باشد، حضور اینجانب در استان ها با هدف آشنایی با مشکلات و مسائل مردم و شناخت ظرفیت های اقتصادی است که در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم و محرومین تاثیرگذار است.

رییس جمهور در بدو ورود به چابهار گفت: امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری خود جوانان و مردم در جهت رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان همچون بیکاری گام های مؤثری برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به چابهار در تشریح اهداف این سفر استانی خود عنوان کرد: سفر به استان ها یکی از برنامه های دولت ما می باشد، حضور اینجانب در استان ها با هدف آشنایی با مشکلات و مسائل مردم و شناخت ظرفیت های اقتصادی است که در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم و محرومین تاثیرگذار است.

وی افزود: بعد از انقلاب کارهای زیادی در استان سیستان و بلچوستان انجام شده اما نسبت به آنچه باید انجام بگیرد فاصله دارد، امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری خود جوانان و مردم استان اعم از سنی و شیعه، سرمایه گذاران و کارآفرینان در جهت رفع مشکلاتی چون بیکاری و همچنین ایجاد رونق تولید و ایجاد اشتغال و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی استان گام های مؤثری برداریم.

رییس جمهور همچنین اضافه کرد: این استان از استان های مهم کشور محسوب می شود که علی رغم برخورداری های زیادی که دارد، دارای محرومیت هایی نیز می باشد که امیدواریم با پیگیری دولت و وزرا گام های جدیدی برای رفع این مشکلات برداشته شود.

دولت به دنبال رفع مشکلات سیستان و بلوچستان است/ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.