تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 12:23
کد خبر : 77157

سخنگوی قوه قضاییه: پرونده انتشار فایل صوتی ظریف در مرحله تحقیقات است

سخنگوی قوه قضاییه: پرونده انتشار فایل صوتی ظریف در مرحله تحقیقات است

آرمان شرق- پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است و جهت مستندسازی پرونده و جمع‌آوری دلایل و مدارک مبنی بر توجه اتهام به متهم یا متهمان تعداد زیادی از افرادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به این فایل صوتی دسترسی داشتند؛ شاید بیش از ۲۰ نفر بودند که به عنوان مطلع احضار شدند.

پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است و جهت مستندسازی پرونده و جمع‌آوری دلایل و مدارک مبنی بر توجه اتهام به متهم یا متهمان تعداد زیادی از افرادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به این فایل صوتی دسترسی داشتند؛ شاید بیش از ۲۰ نفر بودند که به عنوان مطلع احضار شدند.

سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده انتشار فایل صوتی ظریف و نقش حسام‌الدین آشنا در این پرونده گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است و جهت مستندسازی پرونده و جمع‌آوری دلایل و مدارک مبنی بر توجه اتهام به متهم یا متهمان تعداد زیادی از افرادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به این فایل صوتی دسترسی داشتند؛ شاید بیش از ۲۰ نفر بودند که به عنوان مطلع احضار شدند. پرونده در مرحله احضار متهم یا متهمان است و طی روزهای آینده نسبت به احضار متهم آن اقدام می‌شود و باید منتظر باشیم تا بعد از نتیجه متوجه شویم که چه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.