تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 21:08
کد خبر : 76947

تسخیر کانال ۲۸ هزار تومانی توسط دلار

تسخیر کانال ۲۸ هزار تومانی توسط دلار

آرمان شرق- قیمت دلار در شروع معاملات امروز ۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان بود. قیمت دلار تا ۲۸ هزار و ۳۲۰ تومان نیز بالا رفت، اما دوباره قدری پایین آمد. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات روز شنبه روی ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان قرار داشت.

قیمت دلار در شروع معاملات امروز ۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان بود. قیمت دلار تا ۲۸ هزار و ۳۲۰ تومان نیز بالا رفت، اما دوباره قدری پایین آمد. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات روز شنبه روی ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان قرار داشت.

قیمت ابتدایی درهم از عصر روز چهارشنبه حدود ۲ درصد بالاتر بود. قیمت درهم عصر چهارشنبه ۷ هزار و ۶۱۰ تومان بود. قیمت درهم در شروع معاملات امروز روی ۷ هزار و ۷۵۰ تومان قرار داشت. قیمت درهم در طول معاملات افت کرد و به کانال ۷ هزار و ۶۰۰ تومان بازگشت.

قیمت درهم در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۷ هزار و ۶۸۵ تومان قرار داشت. اگر این رقم را در نرخ تبدیل درهم به دلار ضرب کنیم رقم ۲۸ هزار و ۲۲۷ تومان به دست می‌آید. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان قرار داشت، بر این اساس با استفاده از مقیاس درهم حباب قیمتی دلار در آخرین ساعات معاملات امروز مثبت به دست می‌آید./اقتصاد نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.