تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 16:17
کد خبر : 76589

طنین شعار خاتمی در صحن مجلس یازدهم

طنین شعار خاتمی در صحن مجلس یازدهم

آرمان شرق-هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در صحن علنی امروز مجلس مجلس در زمان مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور گفت: خیلی‌ها با ما تماس گرفتند که صحبت نکنید، اگر وزیری مخالف نداشته باشد چطور می‌خواهد برنامه‌های خود را به مردم ارائه کند؟ شما باید بگویید «زنده باد مخالف من»!

سومین روز و پنجمین نوبت بررسی کابینه پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه یکم شهریور با دستور جلسه ادامه بررسی سوابق و برنامه‌های بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

دلجویی از متاخرین دیروز اولین دستور جلسه

سید محسن دهنوی دبیر هئیت رئیسه مجلس با اشاره به اعتراض سه تن از نمایندگان در روز گذشته به اعلام غیبت آنها در صحن مجلس در حالی که حاضر بوده‌اند، با نام بردن از آنها تصریح کرد که این افراد با چند دقیقه تاخیر، بعضا دو تا سه دقیقه می‌رسند که ممکن است به دلیل حضور آنها در کمیسیون‌ها بوده باشد اما در صحن و در خیل بررسی کابینه حاضر بوده‌اند و به این ترتیب از این نمایندگان دلجویی کرد.

تکرار بی‌نظمی در صحن مجلس

نکته قابل توجه در صحن علنی امروز مجلس فعالیت و بی‌قراری نمایندگان بود به طوریکه در حین سخنرانی وزیر پیشنهادی بهداشت بسیاری از نمایندگان در بین صندلی‌ها حرکت و تعدادی هم با وزرای حاضر در صحن به خوش و بش و گفت‌وگو می‌پرداختند. آنچه که در صحن علنی مجلس مشهود بود زمزمه و همهمه‌ای متوالی در حین سخنرانی بهرام عین‌اللهی و حتی موافقین و مخالفین وزرا بود.

طنین شعار خاتمی در صحن مجلس یازدهم

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در صحن علنی امروز مجلس مجلس در زمان مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور گفت: خیلی‌ها با ما تماس گرفتند که صحبت نکنید، اگر وزیری مخالف نداشته باشد چطور می‌خواهد برنامه‌های خود را به مردم ارائه کند؟ شما باید بگویید «زنده باد مخالف من»!

«دو» «دو»ی نمایندگان به سخنان دو مخالف وزیر پیشنهادی کار

نطق آتشین هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مخالفت با حجت اله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی پس از پایان با «دو» «دو»ی نمایندگان به معنای مخالفت همراه شد؛ چنارانی بخشی از وقت خود را به عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران داد تا او نیز در مخالفت با وزیر پیشنهادی نطق خود را مطرح کند، اما لحظاتی پایانی سخنان روح‌الامینی نیز با مخالفت نمایندگان همراه بود و او را با «دو» «دو» همراهی کردند./ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.