تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 18:30
کد خبر : 76362

منتظر دلار ۳۰هزار تومانی در اواسط پاییز باشید!

منتظر دلار ۳۰هزار تومانی در اواسط پاییز باشید!

آرمان شرق- البته به تخمین کارشناسان زمان جهش مجدد قیمت در صورت عدم اجرای سیاستهای انقباضی، مسکوت ماندن مذاکرات، انفعال وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، عدم مشاهده سیگنال حمایت از صارات و رونق تولید و تداوم توقف فروش نفت هم مهر ماه است و هدف قیمتی در آبان ماه در صورت تحقق موارد بالا ۳۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود.

منتظر دلار ۳۰هزار تومانی در اواسط پاییز باشید!

برخی کارشناسان از افزایش قیمت دلار در روزهای آتی، اصلاح قیمت در ابتدای پاییز و افزایش مجدد آن در آبان ماه خبر می‌دهند.
در ۱۷:۱۷ جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش تازه‌نیوز، تحولات بازار سرمایه، بازار ارز و طلا در روزهای اخیر، با واکنش کارشناسان مواجه شده است. برخی کارشناسان بازار ارز معتقدند علت افزایش نرخ ارز دلایل مختلفی دارد از جمله بسته شدن بازار هرات، افزایش تقاضا، بسته شدن بازار متشکل ارزی، کاهش عرضه، تردید نسبت به موفقیت تیم اقتصادی پیشنهادی دولت جدید…بر همین اساس هدف بعدی قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است!

با این حال زمان اصلاح قیمت پیش بینی می‌شود نیمه اول شهریور باشد و علت هم تصمیمات ضربتی و افزایش درآمد ارزی کابینه جدید و تعیین رئیس‌کل جدید بانک مرکزی و اجرای تصمیمات انقباضی است.

البته به تخمین کارشناسان زمان جهش مجدد قیمت در صورت عدم اجرای سیاستهای انقباضی، مسکوت ماندن مذاکرات، انفعال وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، عدم مشاهده سیگنال حمایت از صارات و رونق تولید و تداوم توقف فروش نفت هم مهر ماه است و هدف قیمتی در آبان ماه در صورت تحقق موارد بالا ۳۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود.

البته تحلیل بالا که در برخی گروه‌های خبری اقتصادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده با اتخاذ از نظرات کارشناسی و با استفاده از شاخص‌های اقتصادی ارائه شده و جنبه آموزشی دارد و هیچ گونه سیگنالی جهت خرید و فروش محسوب نمیشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.