تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 11:46
کد خبر : 75108

ایران قوی تر است/ با آتش بازی نکن

ایران قوی تر است/ با آتش بازی نکن

ارمان شرق-رأی‌الیوم گزارش داد: ماجرای حمله به نفتکش اسرائیل در دریای عمان، دولت اسرائیل را به لرزه درآورد و قدرت مقاومت را نشان داد. در این‌باره رون بن یشای، تحلیلگر نظامی روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گفت: این حمله گواه آن است که از قبل برای آن برنامه‌ریزی شده و ثابت می‌کند ایران توانمندی‌های اطلاعاتی پیشرفته‌ای دارد.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص به دولت گانتس هشدار داد با ورود به جنگ دریایی با ایران؛ با آتش بازی نکند چرا که طرف ضعیف‌تر از چنین جنگی است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص به دولت گانتس هشدار داد با ورود به جنگ دریایی با ایران؛ با آتش بازی نکند چرا که طرف ضعیف‌تر از چنین جنگی است.

به گزارش برنا، رأی‌الیوم گزارش داد: ماجرای حمله به نفتکش اسرائیل در دریای عمان، دولت اسرائیل را به لرزه درآورد و قدرت مقاومت را نشان داد. در این‌باره رون بن یشای، تحلیلگر نظامی روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گفت: این حمله گواه آن است که از قبل برای آن برنامه‌ریزی شده و ثابت می‌کند ایران توانمندی‌های اطلاعاتی پیشرفته‌ای دارد.

این حمله بازی را تغییر داد و نشان داد ایران آماده تحمل خطرات است. حمله به این کشتی، در پاسخ به حملات اسرائیل در سوریه بوده است. به گفته بن یشای، بعید نیست این حمله همچنین پیام ایران به جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا باشد مبنی بر این که تهران تردید به خود راه نمی‌دهد، چنانچه منافعش در توافق هسته‌ای تامین نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.