تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 19:22
کد خبر : 74848

مدیریت در کشور دست یک دولت مخفی است و روحانی باید آن را افشا کند!

مدیریت در کشور دست یک دولت مخفی است و روحانی باید آن را افشا کند!

ارمان شرق- قدرت در دست کسانی است که نه مجلس نه رییس جمهور و نه سایر مقامات دولتی حق نظر در مورد آنها ندارند. به خاطر دارم که در زمان شاه می‌گفتند: یک ساعت در هفته , رادیو را در اختیار ما بگذارید ما همه را مسلمان می‌کنیم اما حالا رادیو، تمام کانال‌ها و دانشگا‌ها ورسانه ها وتریبون‌ها در دست شماست پس چرا وضع جامعه این‌گونه است؟

مدیریت در کشور دست یک دولت مخفی است و روحانی باید آن را افشا کند!

مسعود پزشکیان اظهار داشت که اگر به جای حسن روحانی بودم، در اولین فرصت به مجلس می‌آمدم و همه چیز را به صورت شفاف بیان می‌کردم تا همه بدانند کاری که خاتمی باید می کرد و نکرد الان وقتش رسیده.

مسعود پزشکیان، نایب رئیس سابق مجلس گفت: روحانی باید همه چیز را افشا کند و به مردم بگوید قدرت در حکومت در دست یک دولت پنهان است که مدیر واقعی کشور می‌باشد و قدرت را به دست دارد.

این نماینده مجلس یازدهم در گفت و گو با روزنامه سازندگی گفت: همه اعم از اصولگرا و اصلاح طلبان در فساد و ناکارآمدی مقصرند و بازی «کی بود کی بود من نبودم» جواب نخواهد داد. پاسخگویی به مشکلات مردم وظیفه کسانی است که در سایه حرکت می‌کنند و حضوری ثابت در تصمیم‌گیری‌ها دارند.

مسعود پزشکیان اظهار داشت که اگر به جای حسن روحانی بودم، در اولین فرصت به مجلس می‌آمدم و همه چیز را به صورت شفاف بیان می‌کردم تا همه بدانند کاری که خاتمی باید می کرد و نکرد الان وقتش رسیده که باید به سرانجام رساند الان دیگر چیزی برای واهمه وجود ندارد امروز مردم همه چیز را می‌دانند و هر روز شاهد فسادهای اقتصادی فرهنگی و اخلاقی هستند دیگر چیزی به نام ارزش در فرهنگ ایران باقی نمانده است.

پزشکیان، افزود: هر دولتی روی کار آمد عده‌ای شعار دادند بی‌عرضه است. بعد از سویی دیگر در چهل سالگی انقلاب از دستاوردهای انقلاب می‌گویند، خب اگر دستاوردی داریم همین بی‌عرضه‌ها به دست آورده‌اند و اگر همه آنها بی‌عرضه‌اند که از کدام دستاورد سخن می‌گویید. یعنی کی این تناقض را باید حل کرد.

پزشکیان گفت: همه جناح‌ها به صورت موقتی آمده و رفته‌اند اما ثبات کاری دستِ کسانی بوده که در سایه حرکت می‌کنند. این سازمانِ در سایه همیشه حضور داشته و ثابت بوده است.
در نتیجه اگر مشکلی در کشور وجود دارد آنهایی که ثبات دارند باید جواب بدهند و نه آنهایی که یک روز آمده و و یک روز هم می‌روند!

وی افزود: زمانی که من وزیر بهداشت بودم ۲۵ کانون در بهداشت و درمان تصمیم ‌گیر بودند من وزیر بودم اما اختیاراتم در دست ۲۵ واحد و سازمان و ارگان دیگر بود بعد هم در نهایت من باید پاسخگو می‌بودم در بقیه وزارتخانه‌ها هم همین وضع است.

شما فکر می‌کنید فرهنگ را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنترل می‌کند؟ سازمان‌های مختلف در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند اما وقتی می‌خواهند فحش بدهند تنها به وزارت ارشاد فحش می‌دهند.

پزشکیان در خاتمه گفت: قدرت در دست کسانی است که نه مجلس نه رییس جمهور و نه سایر مقامات دولتی حق نظر در مورد آنها ندارند. به خاطر دارم که در زمان شاه می‌گفتند: یک ساعت در هفته , رادیو را در اختیار ما بگذارید ما همه را مسلمان می‌کنیم اما حالا رادیو، تمام کانال‌ها و دانشگا‌ها ورسانه ها وتریبون‌ها در دست شماست پس چرا وضع جامعه این‌گونه است؟

مسلمان که نکردید هیچی
همه را غیر مسلمان کردید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.