تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 13:54
کد خبر : 74043

رهبر معظم انقلاب:مردم خوزستان ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمی شود از آنان داشت

رهبر معظم انقلاب:مردم خوزستان ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمی شود از آنان داشت

ارمان شرق-حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز بیان کردند: واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد،‌ با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و ناراحت کند آنها را.

رهبر معظم انقلاب: مردم ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمی شود از آنان داشت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز بیان کردند: واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد،‌ با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و ناراحت کند آنها را.

به گزارش جماران؛ رهبر انقلاب، امروز پس از تزریق واکسن، در سخنانی مهم به مسائل و مشکلات استان خوزستان و لزوم رسیدگی فوری به وضعیت مردم این استان پرداختند.

* رهبر انقلاب پس از دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا: در این ۷-۸ روز اخیر یکی از نگرانیهای ما مسئله خوزستان و مسئله آب مردم و مشکلات مردم بود.

*واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد،‌ با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و ناراحت کند آنها را.

*اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار میگرفت حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم.

*حالا خب که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند هیچ گله‌ای نمیشود از مردم داشت. ناراحت‌اند،‌مشکل آب مشکل کوچکی نیست آن هم در آن هوای کذایی خوزستان، آن هم مردم خوزستان که بسیار مردم باوفایی هستند.

*در دوران هشت سال دفاع مقدس آنهایی که لب خط مقدم مشکلات بودند مردم خوزستان بودند و انصافا ایستادند.

*من از نزدیک شاهد بودم. من دیدم از نزدیک که مردم خوزستان چقدر باوفا و بااهتمام جوانهایشان را فرستادند، مردانشان را فرستادند، زنهایشان کمک کردند و این مردم باوفا و علاقمند نبایستی دچار این مشکلات باشند.

*نمیشود واقعا ملامت کردم مردم را و بایستی به کار مردم رسیدگی بشود. باید رسیدگی میشد اگر رسیدگیهای لازم در وقت خود انجام میگرفت مسلم این وضعیت برای مردم پیش نمی‌آمد.

*حالا همه خب الحمدلله دستگاه‌های مختلف،‌دولتی و غیردولتی و اینها مشغول کار شدند. این کارها را دنبال کنند و با جدیت دنبال کنند. حالا دولت بعد هم که خواهد آمد ان‌شاء الله به این مسئله به جد بپردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.