تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 12:22
کد خبر : 74015

رئیسی:همه مشکلات خوزستان برطرف می شود/ دیشب در الیگودرز یک جوان ۲۰ ساله جان باخت

رئیسی:همه مشکلات خوزستان برطرف می شود/ دیشب در الیگودرز یک جوان ۲۰ ساله جان باخت

ارمان شرق- رئیسی به مردم خوزستان وعده داد با همکاری همه نهادها، استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد و ارزشمند استان، همه مشکلات خوزستان برطرف شود.
جمع‌بندی این نشست حدود سه ساعت، این بود که مسائل و مشکلات خوزستان، راهکارهای مشخصی دارند؛ حل این مسائل، از اولویت‌های دولت سیزدهم خواهد بود که این روند از هم‌اکنون آغاز شده است.

دیشب در الیگودرز یک جوان ۲۰ ساله هدف تیراندازی قرار گرفت و جان باخت؛ دو نوجوان ۱۶ ساله نیز زخمی شدند

دیشب در الیگودرز یک جوان ۲۰ ساله هدف تیراندازی قرار گرفت و جان باخت؛ دو نوجوان ۱۶ ساله نیز زخمی شدند / خوزستان دیشب آرام بود

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دیشب در برخی خیابان‌های شهر الیگودرز برای چند ساعتی، ناآرامی‌هایی بوجود آمد.

در این ناارامی‌ها عده‌ای که مدعی بودند برای موضوع مشکلات آبی خوزستان به خیابان آمده اند اقدام به ایجاد آتش در معابر و تخریب اموال عمومی کردند.

در پی این اقدامات تیراندازی‌های مشکوکی از طرف برخی عوامل ناشناس آغاز شد. نتیجه این تیراندازی‌ها هدف قرار گرفتن یک جوان ۲۰ ساله بود. همچنین در این تیراندازی‌ها دو نوجوان ۱۶ ساله نیز زخمی شدند.

در پی این ناارامی‌ها نیرو‌های حافظ امنیت در برخی خیابان‌های الیگودرز حضور یافتند
با حضور این نیرو‌ها اوضاع در الیگودرز رو به آرامش رفت و هم اکنون شرایط عادی است. تلاش برای یافتن عاملان تیراندازی‌های دیشب الیگودرز ادامه دارد.

خبرگزاری صدا وسیما همچنین در گزارش دیگری نوشت: شهرهای خوزستان با هوشیاری مردم دیشب در آرامش بودند.

در پی تنش‌های آبی به وجود آمده در خوزستان در چند شب گذشته تجمعاتی در استان شکل گرفته بود. شبهای گذشته در برخی شهر‌های استان خوزستان همچون، ماهشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، شوش و ایذه و در مواردی هم دزفول که در روز‌های گذشته شاهد اعتراضات مردمی بود، دیشب رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را کردند تا مردم را به خیابان‌ها بیاورند، اما هوشیاری مردم موجب ناکامی آنها شد.

با توجه به جاری شدن آب در رودخانه کرخه از روز گذشته اعتراضات در اغلب شهر‌های خوزستان درغرب استان فروکش کرد و دیشب هم مابقی شهر‌ها به آرامش رسیدند.

استاندار خوزستان به همراه فرمانده سپاه استان روز پنجشنبه به ایذه رفت و پس از دیدار با بزرگان این شهرستان قول دادند مشکلات آبی آن‌ها را پیگیری کنند و همین امر در آرام کردن مردم ایذه که دو شب پیاپی نا آرام بود نقشی موثر داشت.

همچنین روز گذشته استاندار خوزستان با جمعی از بزرگان و شیوخ عرب شهر‌های غرب خوزستان دیدار کرد.

دستور ویژه رئیس‌جمهور منتخب برای حل مشکلات مردم خوزستان

رئیس‌جمهور منتخب، امروز در نشست‌ بررسی مسائل استان خوزستان، یک دستور ویژه صادر کرد و با ابراز تأسف از بی‌توجهی‌ها در ادوار گذشته، از تعیین استاندار ویژه با اختیارات کامل، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، خوزستان، موضوع نشست امروز رئیس‌جمهور منتخب در ادامه نشست‌های بررسی مسائل فوریت‌دار کشور بود. نشستی که با حضور مدیران دولتی، مسئولان در نهادهای حاکمیتی، نمایندگان مجلس و مقامات استانی، با هدف بررسی مسائل استان خوزستان برگزار شد.

رئیس‌جمهور منتخب، پس از شنیدن نظر مسئولان، برگزاری این نشست را نشانه توجه ویژه و فوری دولت سیزدهم به استان خوزستان دانست و گفت: مسائل استان، اولویت‌بندی شده است و بخشی از درآمد خوزستان را جهت آبادانی آن هزینه می‌کنیم.

آقای رئیسی در این نشست، یک دستور ویژه نیز صادر کرد؛ دستور تشکیل شورای راهبردی ویژه احصای مسائل و راهکارهای حل مشکلات در استان خوزستان.

رئیس‌جمهور منتخب با ابراز تأسف از بی‌توجهی‌ها به خوزستان در ادوار گذشته، از تعیین استاندار ویژه با اختیارات کامل در این استان، خبر داد.

آقای رئیسی به مردم خوزستان وعده داد با همکاری همه نهادها، استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد و ارزشمند استان، همه مشکلات خوزستان برطرف شود.
جمع‌بندی این نشست حدود سه ساعت، این بود که مسائل و مشکلات خوزستان، راهکارهای مشخصی دارند؛ حل این مسائل، از اولویت‌های دولت سیزدهم خواهد بود که این روند از هم‌اکنون آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.