نامعادله تبلیغات در سینمای ایران

نامعادله تبلیغات در سینمای ایران

آرمان شرق-گروه ارتباطات: سینمای ایران در سال ۱۳۹۸ حدودا ۳میلیون و ۲۰۰هزار دلار از تبلیغات درآمد داشت اما به‌یک‌باره ارزش این بازار در سال ۱۴۰۲ به کمتر از ۲.۵میلیون دلار رسید. اگرچه افزایش قیمت دلار، تاثیر بلاشکی در این معادله دارد اما رکود بازار نیز نتوانسته شکاف میان نرخ ارزها را جبران کند.

خطرات حمله به ایران در کمین اسرائیل

خطرات حمله به ایران در کمین اسرائیل

آرمان شرق-گروه بین الملل:یک حمله تلافی‌جویانه بزرگ به خاک ایران خطر ایجاد یک جنگ منطقه‌ای تمام عیار را در پی دارد، بنابراین هرگونه واکنشی باید به دقت محاسبه شود. حمله مستقیم به خاک ایران تقریبا به طور قطع منجر به یک ضد حمله خواهد شد و نیز این خطر را ایجاد می‌کند که حزب‌الله حملات بیشتری را انجام دهد. این گروه لبنانی مورد حمایت ایران زرادخانه بسیار قدرتمندتری نسبت به حماس دارد اما تاکنون در مورد درگیر شدن در جنگی همه جانبه تردید نشان داده است.

پرده ای از همکاری مخفی اردوغان و اسرائیل

پرده ای از همکاری مخفی اردوغان و اسرائیل

آرمان شرق-گروه بین الملل: در شش ماه گذشته که اسرائیل غزه را ویران کرد و ایران به خاطر دفاع از منافع فلسطینی ها تا آستانه جنگ تمام عیار با اسرائیل پیش رفت، ترکیه به تجارت پرسود خود با کشور یهود ادامه داد و حتی صادرات ادوات نظامی را هم قطع نکرد! در حالی که از لفاظی و زبان بازی انصافا از چیزی فروگذار نکرد!

ترکیب استقلال برابر شمس آذر قزوین

ترکیب استقلال برابر شمس آذر قزوین

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در یک بازی حساس مقابل شمس آذر قزوین قرار می گیرد.ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر قزوین

روز ویژه اورونوف در آبادان

روز ویژه اورونوف در آبادان

آرمان شرق-گروه ورزش: برای صنعت نفتی‌ها و هوادارانش که خودشان را برزیل ایران می‌دانند شاید چندان جالب نباشد که یک بازیکن تکنیکی از ازبکستان مقابل آنها هنرنمایی کند و به همین خاطر احتمال اینکه کل کل حرکات تکنیکی بین او و چند مهره حریف در بگیرد بالاست. 

بُرد ژئوپلیتیک ایران
سعید لیلاز از دو روی سکه حمله به اسرايیل و تبعات پس از آن می‌گوید

بُرد ژئوپلیتیک ایران

آرمان شرق-گروه بین الملل:لیلاز با این فرضیه به این واقعیت اشاره می‌کند که هیچ دشمن خارجی در هر سطح و اِشلی قادر نیست، ایران را از منافع بنیادینش باز دارد. او با بازخوانی حمله ایران به اسراییل، این حرکت را برد ژئوپلیتیک برای ایران ارزیابی کرده و آن را آغاز رسمی بدل شدن ایران به یک قدرت فرامنطقه‌ای می‌داند.

پیشنهاد شبانه تراکتور به دقیقی؛ بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ ۲۴ساعت قبل بازی استقلال!

پیشنهاد شبانه تراکتور به دقیقی؛ بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ ۲۴ساعت قبل بازی استقلال!

آرمان شرق-گروه ورزش: حالا در یک قدمی دوئل دقیقی با صدرنشین گردن کلفت لیگ یعنی استقلال پیشنهادی هوش‌پران به رهبر لشگر زیتونی‌پوش شمس‌آذر رسیده که پس‌لرزه‌هایش  قطعا  می‌تواند نتیجه این دیدار حساس را دچار تغییری بزرگ کند که در این اوضاع قمر در عقرب لیگ می‌تواند به نفع نکونام، سکاندار رقیب جمعه شب شمسی‌ها تمام شود. انتقالی که حتی اگر کل زمین و زمان هم از آن سود ببرند، قطعا مردم قزوین چیزی جز ضرر ازآن نمی‌بینند. دود این ترانسفر، بدجور در چشم تیم شایسته قزوینی می‌رود

سوتی احمدی نژاد؛ آیا اسرائیل کشور است؟

سوتی احمدی نژاد؛ آیا اسرائیل کشور است؟

آرمان شرق-گروه سیاست:مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

سیاست

اقتصاد

بین الملل

جامعه

ورزش