تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 18:17
کد خبر : 72503

معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای:احمدی نژاد علی رغم حریم شکنی از مجمع حذف نمی شود

معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای:احمدی نژاد علی رغم حریم شکنی از مجمع حذف نمی شود

ارمان شرق- حریم شکنی های برخی از مسئولین نمی تواند دلیل باشد بر اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نباشند. همان طور که تمام کسانی که منصوب امام هستند از جمله امام جمعه اسبق اصفهان آیت الله طاهری از سوی رهبر حفظ شدند. حریم شکنی برخی افراد نیز سبب عدم حفظ آن ها از سوی رهبر در قطار انقلاب نشده است

ارمان شرق -معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای : عده ای که معصوم نبودند، آمده اند و در خصوص عصمت و معصومیت رهبر سخن گفتند که اشتباه است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی فضائلی در نشستی که به مناسبت روز بسیج اساتید و میلاد امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: تفاوت نظام ما با سایر نظام ها، دینی بودن آن است و در راس این نظام، فقیهی قرار دارد که می خواهد نظام اسلامی در کشور جریان داشته باشد و به حمد الله در زمان امام و اکنون شاهد این اتفاق هستیم.

وی ادامه داد: ما در مرحله سختی هستیم، چراکه سیصد هزار مدیر در دستگاه اجرایی کشور از رئیس جمهور تا وزرا و مدیران و استانداران و غیره وجود دارد که همگی به طور کامل با معیار های اسلامی آشنا نیستند و برای داشتن جامعه اسلامی باید تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: اگر در عرصه های مختلف این سوال پیش بیاید که چرا رهبر چنین کردند و چنین نکردند؟ باید مسائل مختلف را بررسی کنیم و تنها با یک نقطه نظر و یک تحلیل نمی توان به نتیجه رسید.
فضائلی با بیان اینکه مورد قوه قضاییه تصمیم گرفته وفردی مشخص شده و احتمالا هفته آینده اعلام می شود، اضافه کرد: حریم شکنی های برخی از مسئولین نمی تواند دلیل باشد بر اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نباشند. همان طور که تمام کسانی که منصوب امام هستند از جمله امام جمعه اسبق اصفهان آیت الله طاهری از سوی رهبر حفظ شدند. حریم شکنی برخی افراد نیز سبب عدم حفظ آن ها از سوی رهبر در قطار انقلاب نشده است. این ویژگی مهمی است و نباید ساده از کنارش گذشت.
وی تاکید کرد: بنای آقا این است که آدم ها را تا آن لحظه آخری که امکان دارد حفظ کنند، مگر اینکه خود فرد بخواهد از قطار انقلاب پیاده شود و آن وقت دیگر حجت بر آن نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.