تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 17:16
کد خبر : 71187

لاریجانی:شورای نگهبان مطابق فرمان حاکمیتی دلایل رد صلاحیت را اعلام کند

لاریجانی:شورای نگهبان مطابق فرمان حاکمیتی دلایل رد صلاحیت را اعلام کند

ارمان شرق- مطابق دستور حاکمیتی @Khamenei_fa در پی ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۹۵ و پیرو بند ۱۱-۲، شورای نگهبان موظف است در صورت درخواست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دلایل ردصلاحیت به آنان به صورت مکتوب دلایل خود را ارائه کند.

لاریجانی در جواب کدخدایی: شورای نگهبان مطابق فرمان حاکمیتی دلایل رد صلاحیت را اعلام کند

رویداد۲۴ صفحه توئیتر علی لاریجانی پس از رد درخواست لاریجانی توسط کدخدایی بلافاصله نوشت: مطابق دستور حاکمیتی @Khamenei_fa در پی ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۹۵ و پیرو بند ۱۱-۲، شورای نگهبان موظف است در صورت درخواست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دلایل ردصلاحیت به آنان به صورت مکتوب دلایل خود را ارائه کند.

پاسخ کدخدایی به درخواست علی لاریجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احراز و عدم احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری بر اساس اسناد و مدارک کافی و قابل اعتماد انجام پذیرفته و برای اعتراض به عدم احراز صلاحیت و انتشار عمومی دلائل آن در قانون انتخابات ریاست جمهوری حکمی پیش‌بینی نشده است.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: احراز و عدم احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری بر اساس اسناد و مدارک کافی و قابل اعتماد انجام پذیرفته و برای اعتراض به عدم احراز صلاحیت و انتشار عمومی دلائل آن در قانون انتخابات ریاست جمهوری حکمی پیش‌بینی نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.