تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 23:37
کد خبر : 70923

بیانیه تروئیکای اروپایی در نشست شورای حکام:ابراز نگرانی!

بیانیه تروئیکای اروپایی در نشست شورای حکام:ابراز نگرانی!

ارمان شرق- انگلیس، فرانسه و آلمان در این بیانیه اعلام کردند: ما بر پشتیبانی کامل خود از مذاکرات جاریِ طرف‌های برجام و آمریکا در وین در خصوص تسهیل بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای و پایبندی کامل ایران به تعهدات این کشور و بازگرداندن مزایای برجام برای همه است، تاکید می‌کنیم.

بیانیه تروئیکای اروپایی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی اتمی

انگلیس، فرانسه و آلمان در نشست امروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره نظارت بر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران بیانیه ای صادر کردند.
بیانیه تروئیکای اروپایی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی اتمی

تروئیکای اروپایی طرف توافق هسته‌ای با ایران امروز چهارشنبه در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بیانیه‌ای را درباره فرایند راستی آزمایی و نظارت بر برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل (قطعنامه تأیید برجام) صادر کردند.

تروئیکای اروپایی طرف توافق هسته‌ای با ایران بدون اشاره به نقض تعهدات برجامی آمریکا در سال ۲۰۱۸ همراه با انفعال اروپا در قبال تعهداتش ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در این بیانیه ادعا کردند: ما به عنوان سه کشور اروپایی به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبندیم! این توافق چنانچه به صورت کامل اجرا شود، در راستای منافع امنیتی جمعی همه ما است.

انگلیس، فرانسه و آلمان در این بیانیه اعلام کردند: ما بر پشتیبانی کامل خود از مذاکرات جاریِ طرف‌های برجام و آمریکا در وین در خصوص تسهیل بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای و پایبندی کامل ایران به تعهدات این کشور و بازگرداندن مزایای برجام برای همه است، تاکید می‌کنیم.

در بیانیه کشورهای اروپایی مذکور با طرح ادعایی عجیب آمده است: عمیقاً از ادامه عدول ایران از تعهدات هسته‌ای خود از جمله اقدامات انجام‌شده توسط این کشور از ژانویه ۲۰۲۱ نگرانیم!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.