تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 20:44
کد خبر : 70246

آتش‌سوزی عظیم در پالایشگاه شهید تندگویان تهران

آتش‌سوزی عظیم در پالایشگاه شهید تندگویان تهران

ارمان شرق- هرگونه احتمال خرابکاری در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران تکذیب می‌شود.
حادثه به دلیل یک مشکل فرآیندی رخ داده و هم اکنون در حال مهار آتش سوزی هستیم. تا کنون هیچ گونه اطلاعی از میزان تلفات و خسارات احتمالی در دست نیست.

به دلیل آتش سوزی در پالایشگاه تهران دود نسبتا غلیظی در مناطق جنوبی تهران قابل مشاهده است. رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران در خصوص این حادثه گفت: دقایقی قبل گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران واقع در شهرری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واصل شد.

آتش‌سوزی عظیم در پالایشگاه شهید تندگویان تهران / مدیرکل بحران تهران: فعلا تلفاتی گزارش نشدهبه دلیل آتش سوزی در پالایشگاه تهران دود نسبتا غلیظی در مناطق جنوبی تهران قابل مشاهده است.

به گزارش «انتخاب»؛ رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران در خصوص این حادثه گفت: دقایقی قبل گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران واقع در شهرری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واصل شد.

وی افزود: هم‌اکنون عوامل امدادی، اورژانس، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر شده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است.

روابط عمومی پالایشگاه ضمن تایید این خبر گفت: هنوز اطلاع دقیقی از این حادثه در دست نداریم پس از پایان عملیات جزئیات این حادثه اعلام می‌شود.

مدیرکل بحران تهران: فعلا تلفاتی گزارش نشده

مدیر کل بحران استانداری تهران در خصوص آتش سوزی پالایش‌گاه تهران اظهار کرد: یکی از خطوط لوله ارتباطی داخل پالایشگاه تهران که در آن فرآورده گاز مایع وجود داشته است دچار حادثه شده است و دود ناشی از آن هنوز در منطقه وجود دارد.

وی گفت: همه دستگاه‌های امداد رسان و خدماتی در این خصوص به صحنه اعزام شده‌اند.

مدیرکل بحران استانداری تهران افزود: تا این لحظه تلفاتی گزارش نشده است علت حادثه هنوز مشخص نیست و باید بررسی شود.
آماده باش اورژانس درباره حادثه پالایشگاه تهران/اعزام ١٠ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام ١٠ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل وقوع حریق پالایشگاه تهران خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: تقریبا نیم ساعت گذشته حریقی در پالایشگاه تهران اتفاق افتاده است و گویا مخازنی در حال شعله ور شدن هستند.

وی ادامه داد: تیم های آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند. طبق برآورد سازمان اورژانس کشور تا به این لحظه نزدیک به ١٠ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و در محدوده مستقر هستند.

خالدی گفت: بیمارستان های هفتم تیر، فیروزآبادی و شهید مطهری تهران در حالت آماده باش هستند. بیمارستان های جنوبی تهران ۵٠ تخت برای مصدومان احتمالی آماده کردند. همچنین اطلاع رسانی به مسئولین بهداشت محیط وزارت بهداشت انجام شده و به مدیران بحران نیز اطلاع رسانی انجام شده است.

خالدی افزود: آمادگی به صورت کامل وجود دارد اما تا به این لحظه هیچ مصدومی به عوامل اورژانس تحویل داده نشده. منتظر هستیم که اطفا حریق انجام شود.

خالدی گفت: امیدواریم حادثه تلفات جانی نداشته باشد.

تکذیب احتمال خرابکاری در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران

رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران گفت: هرگونه احتمال خرابکاری در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران تکذیب می‌شود.

وی افزود: حادثه به دلیل یک مشکل فرآیندی رخ داده و هم اکنون در حال مهار آتش سوزی هستیم. تا کنون هیچ گونه اطلاعی از میزان تلفات و خسارات احتمالی در دست نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.