تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 19:41
کد خبر : 69732

چرا خبرگزاری رسا فرزندان حضرت امام را به اسم دیگر می خواند؟

چرا خبرگزاری رسا فرزندان حضرت امام را به اسم دیگر می خواند؟

ارمان شرق- هنوز یارانی برای خمینی باقی مانده که می توانند در دفاع از امام و بیت ایشان مردانه بایستند؟ گویا نفرت پراکنان فراموش کرده اند که مرد میدان دفاع از بیت امام همواره رهبر انقلاب بوده و هر وقت نامردان به این عرصه درآمده اند ایشان را بر جای نشانده است.

پرسش از آقایان اعرافی و حسینی بوشهری و اعضای شورای عالی حوزه: خبرگزاری رسا چه ارتباطی با شما دارد؟

مگر حوزه های علمیه تا این اندازه بی کس شده اند که باید گروهی وابسته به بودجه های نظامی برای آنها خبرسازی و خبرنویسی کنند؟ و آیا این نویسندگان از سیاست های کلی حوزه بی اطلاع هستند که می توانند هر کسی را مورد بی احترامی قرار دهند؟ آیا سردبیر این خبرگزاری و یا نویسندگان آن حق دارند به بیوتات مراجع تقلید توهین کنند و یا از این آزادی فقط در حق بیت امام برخوردارند؟ چه کسی ایشان را اینگونه مطلق العنان ساخته است؟
یک پرسش از آقایان اعرافی و حسینی بوشهری و اعضای شورای عالی حوزه: خبرگزاری رسا چه ارتباطی با شما دارد؟

به گزارش جماران؛ نشریه حریم امام نوشت: بار دیگر خبرگزاری رسا که منتسب به نهادهای نظامی است و خود را در امور مربوط به حوزه علمیه منحصر کرده است بیت امام و مشخصا سید حسن خمینی را مخاطب ساخته و با ادبیاتی که از اخلاق اسلامی به دور است ایشان را هدف گرفته است.

دراین باره لازم است با حضرات آیات اعرافی رییس حوزه علمیه قم و حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین نکاتی را مطرح کنم

۱. این خبر گزاری که خود را در خط امام معرفی می کند چرا معلوم نکرده است که بودجه اش را از کجا کسب می کند و آیا وابسته به بودجه نهادهای نظامی است؟ و اگر چنین است چرا بر خلاف وصیت امام در سیاست دخالت می کند؟ مگر می توان در تمام هویت بر خلاف مبنا و روش امام بود و آن گاه دم از امام زد؟

۲. مگر حوزه های علمیه تا این اندازه بی کس شده اند که باید گروهی وابسته به بودجه های نظامی برای آنها خبرسازی و خبرنویسی کنند؟ و آیا این نویسندگان از سیاست های کلی حوزه بی اطلاع هستند که می توانند هر کسی را مورد بی احترامی قرار دهند؟ آیا سردبیر این خبرگزاری و یا نویسندگان آن حق دارند به بیوتات مراجع تقلید توهین کنند و یا از این آزادی فقط در حق بیت امام برخوردارند؟ چه کسی ایشان را اینگونه مطلق العنان ساخته است؟

۳. چرا خبر گزاری رسمی خود تا این حد از اخلاق اسلامی به دور است که فرزندان حضرت امام را به اسم دیگر می خواند؟ مگر قرار است حوادث صدر اسلام تجدید شود که کسی مثل زیاد بن ابیه جرأت می کرد و نام فرزندان رسول الله را به نوعی دیگر ذکر می کرد؟ آیا مدیران این مجموعه نمی دانند که هنوز یارانی برای خمینی باقی مانده که می توانند در دفاع از امام و بیت ایشان مردانه بایستند؟ گویا نفرت پراکنان فراموش کرده اند که مرد میدان دفاع از بیت امام همواره رهبر انقلاب بوده و هر وقت نامردان به این عرصه درآمده اند ایشان را بر جای نشانده است.

۴. اما روی سخن در این نوشتار با حضرات آیات اعرافی و حسینی بوشهری و یاران دیگر ایشان است که امروزه مدیریت حوزه را به عهده دارند. همان حوزه ای که امروزه به نام آنها این خبرگزاری بر تنور نفرت پراکنی و توهین به بیت امام می دمد. آیا سکوت ایشان این نابخردان را جری تر نمی کند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.