تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 22:10
کد خبر : 68919

پزشکیان گزینه خوبی برای نامزدی نهایی اصلاح‌طلبان است

پزشکیان گزینه خوبی برای نامزدی نهایی اصلاح‌طلبان است

ارمان شرق- «اکنون آقای پزشکیان گزینه خوبی است. او وجهه مناسبی در میان مردم دارد، پاکدست است و سال‌ها نماینده مجلس بوده است و سابقه نایب‌رئیسی اول مجلس را هم در کارنامه‌اش دارد و وزیر دولت اصلاحات هم بوده است. هیچ دلیلی ندارد که او مورد حمایت مخاطبان اصلاحات قرار نگیرد مگر آنکه فضای کلی انتخابات طوری باشد که مردم کلا به صحنه نیایند».

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو جبهه اصلاحات ایران درباره سازوکار معرفی نامزد نهایی در جبهه اصلاحات به «مثلث‌آنلاین» گفت: «در وهله نخست باید یک ابهامی را روشن کنم؛ آنکه جبهه اصلاحات تاکنون هیچ نامزدی ندارد؛ به این معنا که آرائی که در جبهه اصلاحات به برخی از شخصیت‌ها داده شد که آقای ظریف حایز بیشترین رأی و بعد از او آقایان جهانگیری و تاجزاده قرار داشتند صرفا به این معنا بود که اصلاح‌طلبان این افراد را به جبهه اصلاحات ایران معرفی کرده بودند و آنها در مرحله گزینش قرار نگرفتند. در ابتدا قرار بود که گزینش نامزدها سه مرحله‌ای باشد. مرحله اول همین بود که نامزدها معرفی شوند و بعد از آن در مرحله دوم قرار بود که آنها به رأی گذاشته شوند و هرکسی که یک‌سوم رأی را می‌آورد، می‌توانست برنامه‌هایش را ارائه کند و مرحله سوم هم این بود که از میان آنها هرکدام که دو سوم آراء را به دست می‌آوردند اجازه داشتند در انتخابات ثبت نام کنند. که همه اینها منتفی شد. در واقع جبهه اصلاحات تا الان نامزدی ندارد و هنوز فرایند معرفی نامزد طی شده است».
>این فعال سیاسی درباره اینکه بعد از جهانگیری چه نامزدهایی می‌توانند به عنوان نامزد نهایی اصلاح‌طلبان مطرح باشند، اظهار کرد: «اکنون آقای پزشکیان گزینه خوبی است. او وجهه مناسبی در میان مردم دارد، پاکدست است و سال‌ها نماینده مجلس بوده است و سابقه نایب‌رئیسی اول مجلس را هم در کارنامه‌اش دارد و وزیر دولت اصلاحات هم بوده است. هیچ دلیلی ندارد که او مورد حمایت مخاطبان اصلاحات قرار نگیرد مگر آنکه فضای کلی انتخابات طوری باشد که مردم کلا به صحنه نیایند».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.