تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 0:50
کد خبر : 68256

ایران، روسیه و چین خواستار تسریع پیشرفت در گفت‌وگوهای برجامی وین شدند

ایران، روسیه و چین خواستار تسریع پیشرفت در گفت‌وگوهای برجامی وین شدند

ارمان شرق- نمایندگان روسیه و چین ضمن یادآوری نقش فعال ایران در پیشرفت گفت‌وگوها، بار دیگر بر حمایت خود رفع موثر تحریم‌ها علیه مردم ایران تأکید کردند. سه کشور همچنین تسریع پیشرفت در گفت‌وگوها را خواستار شدند.

در ادامه رایزنی‌های فشرده در وین، امروز جلسه سه‌جانبه‌ای با حضور رؤسای هیأت‌های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در این نشست، نمایندگان روسیه و چین ضمن یادآوری نقش فعال ایران در پیشرفت گفت‌وگوها، بار دیگر بر حمایت خود رفع موثر تحریم‌ها علیه مردم ایران تأکید کردند. سه کشور همچنین تسریع پیشرفت در گفت‌وگوها را خواستار شدند.

در ادامه رایزنی‌های فشرده در وین، امروز جلسه سه‌جانبه‌ای با حضور رؤسای هیأت‌های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حاضران در جلسه به بررسی و هماهنگی مواضع سه کشور در مذاکرات پرداختند و در خصوص برخی موضوعات حائز اهمیت در زمینه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای رایزنی کردند.

در این نشست، نمایندگان روسیه و چین ضمن یادآوری نقش فعال ایران در پیشرفت گفت‌وگوها، بار دیگر بر حمایت خود رفع موثر تحریم‌ها علیه مردم ایران تأکید کردند. سه کشور همچنین تسریع پیشرفت در گفت‌وگوها را خواستار شدند.

رایزنی‌ها و دیدارها میان هیأت‌های ایران و کشورهای ۱+۴ همچنان در قالب کارگروه‌های سه‌گانه و نشست‌های دو و چندجانبه در سطوح مختلف ادامه دارد.

روز گذشته هم دیدارهایی میان سید عباس عراقچی رییس هیأت مذاکره‌کننده ایران، انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خارجی اتحادیه اروپا و روسای هیأت‌های سه کشور اروپایی برگزار شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.