تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 21:52
کد خبر : 68136

هفته آینده “آیین نکوداشت روز روابط عمومی” برگزار می شود

هفته آینده “آیین نکوداشت روز روابط عمومی” برگزار می شود

ارمان شرق- دکتر ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، در آیین گرامیداشت “روز ملی روابط عمومی” در جمهوری اسلامی ایران سخنرانی می کند. دکتر ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، در آیین گرامیداشت “روز ملی روابط عمومی” در جمهوری اسلامی ایران سخنرانی می کند. همچنین، در این رویداد که

ارمان شرق- دکتر ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، در آیین گرامیداشت “روز ملی روابط عمومی” در جمهوری اسلامی ایران سخنرانی می کند.
دکتر ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، در آیین گرامیداشت “روز ملی روابط عمومی” در جمهوری اسلامی ایران سخنرانی می کند.
همچنین، در این رویداد که روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد آقای دکتر “فیلیپ بورِمانس” رئیس انجمن روابط عمومی به صورت آنلاین سخنرانی خواهد کرد.
در همین راستا، به احتمال زیاد دکتر مسعود پزشکیان نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر مومنی مشاور رئیس جمهور و رئیس شورایعالی مناطق آزاد و استاندار زنجان در این گردهمایی سخنرانی می کنند.
خاطرنشان می سازد این رویداد به مناسبت گرامیداشت “هفته روابط عمومی” توسط “موسسه روابط عمومی آرمان” با همکاری “خانه روابط عمومی ایران” برگزار خواهد شد.
آ
آیین نکوداشت “روز روابط عمومی” ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود

در این رویداد علاوه بر معرفی ستارگان روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۹ و تجلیل از بازنشستگان و متوفیان حوزه روابط عمومی در سال مذکور و منصوبان متخصص روابط عمومی به مدیریت روابط عمومی، در بخش ویژه نیز از روابط عمومی های پیشرو در اطلاع رسانی غلبه بر کرونا با مشارکت روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش عمومی از ۲۷ ستاره ایران در سال ۹۹ تقدیر خواهد شد.

هوشمند سفیدی دبیر این جشنواره با اعلام مطلب بالا افزود: در این رویداد علاوه بر معرفی ستارگان روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۹ و تجلیل از بازنشستگان و متوفیان حوزه روابط عمومی در سال مذکور و منصوبان متخصص روابط عمومی به مدیریت روابط عمومی، در بخش ویژه نیز از ۵ روابط عمومی پیشرو در اطلاع رسانی غلبه بر کرونا با مشارکت روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش عمومی از ۲۷ ستاره ایران در سال ۹۹ تقدیر خواهد شد.
در این رویداد رویکرد محتوایی حاکم بر آن، “روابط عمومی مردمی” خواهد بود و در بخش آموزشی نیز دو کارگاه آموزشی با موضوع کاربرد فناوری های جدید در روابط عمومی با تدریس دکتر حمید ضیایی پرور، دکتر حسین امامی و دکتر جواد افتاده برگزار خواهد شد.
همچنین در کنار تقدیر از بازنشستگان حوزه روابط عمومی، از تلاش های علمی و عملی دکتر محمدمهدی فرقانی قدردانی خواهد شد.
سفیدی افزود: علاقه مندان به مشارکت در این رویداد، از هم اینک می توانند ضمن تماس با دبیرخانه و نیز از طریق سایت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان اقدام لازم را به عمل آورند.
در این رویداد، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به مناسبت هفته روابط عمومی سخنرانی مجازی خواهد داشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.