تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 18:47
کد خبر : 68033

جزییات جلسه قالیباف با رئیسی: نامزد نمی‌شوم!

جزییات جلسه قالیباف با رئیسی: نامزد نمی‌شوم!

ارمان شرق- قالیباف گفته است با اینکه کارآمدی هدف اصلی است که جریان انقلاب باید به آن دست پیدا کند اما تا پیروزی در انتخابات به دست نیاید نمی‌شود به کارآمدی فکر کرد به همین دلیل برای پیروزی جریان انقلاب باید بر سر یک نامزد وحدت کرد.

قالیباف گفته است با اینکه کارآمدی هدف اصلی است که جریان انقلاب باید به آن دست پیدا کند اما تا پیروزی در انتخابات به دست نیاید نمی‌شود به کارآمدی فکر کرد به همین دلیل برای پیروزی جریان انقلاب باید بر سر یک نامزد وحدت کرد.
ایران

به گزارش تازه‌نیوز، در جلساتی که اخیرا حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف حضور داشته اند، قالیباف گفته است با اینکه کارآمدی هدف اصلی است که جریان انقلاب باید به آن دست پیدا کند اما تا پیروزی در انتخابات به دست نیاید نمی‌شود به کارآمدی فکر کرد به همین دلیل برای پیروزی جریان انقلاب باید بر سر یک نامزد وحدت کرد.

وی تصریح کرده است که با آمدن آقای رئیسی، رقابت با ایشان را خلاف مصالح انقلاب می داند و علی رغم فشارها وظیفه‌ای برای کاندیداتوری احساس نمی‌کند.

به گزارش فارس، قالیباف اظهار داشته که دیگر نامزدها هم حتی اگر خود را اصلح می دانند، باید از رقابت کناره گیری کنند و همه به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی کمک کنیم تا جریان انقلاب با یک نامزد واحد وارد رقابت با جریان رقیب شود.

گفتنی است اسفندماه سال گذشته محسن پیرهادی نماینده مجلس و از نزدیکان قالیباف اعلام کرده بود که قالیباف نامزد انتخابات نیست و با حجت الاسلام رئیسی رقابت نخواهد کرد.

شایان ذکر است دیگر نامزدهای نظامی جریان اصول گرا مانند محسن رضایی، رستم قاسمی، سعید محمد، عزت الله ضرغامی با اینکه ادعا کرده بودند با آمدن رئیسی از صحنه رقابت کناره گیری خواهند کرد اما تا امروز همگی بر ثبت‌نام و ادامه رقابت انتخاباتی اصرار دارند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.