تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 17:38
کد خبر : 68019

معرفی کاندیدا‌های اصلاحات ؛پس از ثبت نام نامزدها

معرفی کاندیدا‌های اصلاحات ؛پس از ثبت نام نامزدها

ارمان شرق- معرفی کاندیدا‌های اصلاحات به بعد از ثبت نام موکول شدحسین کمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ساز و کار انتخاب کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بررسی و انتخاب کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات طبق توافق جمعی به بعد از ثبت نام داوطلبان موکول شد.

ایب رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: اصلاح طلبان بعد از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدای نهایی خود را معرفی می‌کنند.

معرفی کاندیدا‌های اصلاحات به بعد از ثبت نام موکول شدحسین کمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ساز و کار انتخاب کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بررسی و انتخاب کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات طبق توافق جمعی به بعد از ثبت نام داوطلبان موکول شد.
وی افزود: برنامه افراد مختلف لیست ۱۴ نفره اصلاح طلبان بررسی و نظرات افراد گرفته شده است.
کمالی ادامه داد: اصلاح طلبان آمادگی حضور با کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری را دارند، اما این موضوع بستگی به ۲ موضوع دارد؛ علاوه بر بررسی میزان رای آوری کاندیداها، سازو کاری که برگزار کنندگان برای برگزاری انتخاباتی رقابتی و آزاد در پیش می‌گیرند نیز مهم است.
نایب رئیس جبهه اصلاحات ایران با اشاره به ساز و کار پیشین اصلاح طلبان مبنی بر رای آوری نامزد اصلاحات در مجمع عمومی این جناح برای ثبت نام، گفت: مرحله بررسی پیش از اعلام نامزد نهایی جبهه اصلاحات به بعد از ثبت نام‌ها موکول شد تا در برنامه‌ای گزینشی (رای گیری در جبهه اصلاحات) افراد کنار گذاشته نشوند، البته امکان تغییر این تصمیم نیز وجود دارد که بستگی به رفتار‌ها در روز‌های آینده دارد.
کمالی همچنین در خصوص احتمال معرفی کاندیدایی غیر اصلاح طلب از سوی جبهه اصلاحات نیز تصریح کرد: با توجه به سوابق تصمیم گیری ها، بعید می‌دانم که اصلاح طلبان به گزینه دیگری خارج از جریان اصلاحات روی بیاورند البته این موضوع بستگی به تصمیم جمعی دارد.
گفتنی است؛ طبق اعلام پیشین جبهه اصلاحات ایران قرار بود پیش از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان در پالایشی دوباره از میان ۱۴ گزینه معرفی شده خود، افرادی را که رای بیشتری در مجمع عمومی این جبهه کسب می‌کردند، برای ثبت نام معرفی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.