تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 1:54
کد خبر : 67907

سپاهان – پرسپولیس؛ جنگ صدر در نقش جهان

سپاهان – پرسپولیس؛ جنگ صدر در نقش جهان

ارمان شرق- پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از اهمیت بالایی برای کل لیگ برخوردار است و تیم برنده شانس بالایی در راه رسیدن به قهرمانی خواهد داشت. سایر تیم های مدعی خصوصا استقلال نیز چشم به این بازی دارند و امیدوار هستند که نتیجه به دست آمده، به سود آن ها نیز باشد.

پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

تورنمنت: هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
بازی: سپاهان اصفهان – پرسپولیس تهران
تاریخ: یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
زمان: ساعت ۲۰:۲۵
مکان: اصفهان – ورزشگاه نقش جهان
داوران: بیژن حیدری – سعید علی نژادیان – فرهاد مروجی – ایمان کهیش

پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از اهمیت بالایی برای کل لیگ برخوردار است و تیم برنده شانس بالایی در راه رسیدن به قهرمانی خواهد داشت. سایر تیم های مدعی خصوصا استقلال نیز چشم به این بازی دارند و امیدوار هستند که نتیجه به دست آمده، به سود آن ها نیز باشد.

سپاهان اصفهان در فصل جاری عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. شاگردان محرم نویدکیا در ۲۱ بازی گذشته، ۱۳ برد، ۵ تساوی و ۳ شکست داشته اند. سپاهانی ها همچنین ۳۶ گل زده اند و ۱۹ گل خورده اند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و با کسب ۴۴ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند.

سپاهانی ها بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و سجاد شهباززاده، مهاجم اول این تیم، شانس نخست آقای گلی لیگ برتر است. اصفهانی ها هفته گذشته موفق شدند نساجی را با ۱ گل در قائمشهر شکست بدهند. اصفهانی ها در این بازی محمد نژادمهدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و محمدرضا خلعتبری و شایان مصلح نیز به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد در ترکیب سپاهان جایی ندارند.

در آن سوی میدان پرسپولیس قرار دارد. تیمی که همین هفته گذشته با دستاورد بسیار زیاد از هندوستان به ایران آمد. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ۶ بازی ۵ پیروزی به دست آورد و با اقتدار راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر نیز شرایط خوبی دارند. سرخ ها تاکنون ۲۰ بازی انجام داده اند که سهم آن ها ۱۱ پیروزی، ۸ تساوی و تنها یک شکست بوده است. قرمزها همچنین ۲۷ گل زده اند و دومین خط حمله لیگ را دارند و ۱۰ گل خورده اند و بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. پرسپولیس هم اکنون با ۴۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول جای دارد و در صورتی که این بازی را پیروز شوند، می توانند با یک بازی کمتر و تفاضل گل بهتر در صدر جدول جای بگیرند.

سه هافبک دفاعی پرپسولیس یعنی سرلک، کامیابی نیا و نوراللهی در هفته گذشته مصدوم شدند اما به نظر می رسد که هر سه آماده این بازی حساس باشند. همچنین سعید آقایی بازیکن فعلی پرسپولیس و بازیکن سابق سپاهان نیز که به دلیل کرونا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود، می تواند سرخ ها را همراهی کند. باید دید که یحیی گل محمدی او را بازی می دهد یا وحید امیری را به او ترجیح می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.