تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 0:16
کد خبر : 67804

بایدن: ایران در مذاکرات جدی است؛ اما گفتگو ادامه دارد

بایدن: ایران در مذاکرات جدی است؛ اما گفتگو ادامه دارد

ارمان شرق- «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکادر پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ایران در خصوص مذاکراه برای کنترل فعالیت هسته‌ای این کشور جدیت دارد گفت: «بله، اما اینکه تا چه اندازه جدی هستند و آماده انجام چه اقداماتی هستند، مسئله متفاوتی است. هنوز در حال گفت‌وگو هستیم.»

«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکادر پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ایران در خصوص مذاکراه برای کنترل فعالیت هسته‌ای این کشور جدیت دارد گفت: «بله، اما اینکه تا چه اندازه جدی هستند و آماده انجام چه اقداماتی هستند، مسئله متفاوتی است. هنوز در حال گفت‌وگو هستیم.»

«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا شامگاه جمعه گفت که ایران درباره مذاکرات وین جدی است اما مشخص نیست ایران تا چه اندازه جدیت دارد.
بیشتر بخوانید
دیپلمات آمریکایی در وین: اگر حفظ یک تحریم با بازگشت به برجام سازگار نباشد آماده‌‌ایم آن را برداریم / درباره شهروندانمان که در ایران بازداشت هستند مذاکرات فعال و غیرمستقیمی وجود دارد که مستقل از برجام است
عراقچی: آمریکایی‌ها برای بازگشت به برجام جدیت دارند؛ اعلام آمادگی کرده اند که بخش بزرگی از تحریم ها را بردارند / مذاکرات جاری تعطیلی ندارد

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ایران در خصوص مذاکراه برای کنترل فعالیت هسته‌ای این کشور جدیت دارد گفت: «بله، اما اینکه تا چه اندازه جدی هستند و آماده انجام چه اقداماتی هستند، مسئله متفاوتی است. هنوز در حال گفت‌وگو هستیم.»

اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا بعد از اتمام نشست کمیسیون مشترک برجام که بعدازظهر امروز (جمعه) با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در وین از سر گرفته شده بود مطرح شده است.

دولت «جو بایدن» گفته قصد دارد آمریکا را به توافق هسته‌ای برجام که «دونالد ترامپ» اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ از آن خارج شد بازگرداند.
لینک کوتاه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.