تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 7:56
کد خبر : 67547

خبر خوش امریکا از پیشرفت مذاکرات وین و مذاکرات ایران و عربستان

خبر خوش امریکا از پیشرفت مذاکرات وین و مذاکرات ایران و عربستان

ارمان شرق- وی درباره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران بر مذاکرات وین هم گفت که تمایل ندارد تا در این زمینه گمانه‌زنی کند اما به گفته او رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است و ایشان در زمینه سیاست‌های بنیادین توافق هسته‌ای تصمیم گیری می‌کنند.

آنتونی بلینکن که برای شرکت در نشست گروه هفت به لندن سفر کرده در گفت و گو با نشریه فایننشال تایم گفت: مذاکرات وین پیشرفت کرده است اما ما یک راه طولانی در پیش داریم و ایران باید به پایبندی به توافق هسته ای برگردد.

به گزارش «انتخاب»؛ آنتونی بلینکن که برای شرکت در نشست گروه هفت به لندن سفر کرده در گفت و گو با نشریه فایننشال تایم گفت: مذاکرات وین پیشرفت کرده است اما ما یک راه طولانی در پیش داریم و ایران باید به پایبندی به توافق هسته ای برگردد.

وی درباره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران بر مذاکرات وین هم گفت که تمایل ندارد تا در این زمینه گمانه‌زنی کند اما به گفته او رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است و ایشان در زمینه سیاست‌های بنیادین توافق هسته‌ای تصمیم گیری می‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا در خصوص اخبار منتشر شده در زمینه مداکرات ایران و عربستان در عراق به فایننشال تایم گفت: گزارش ها دلگرم کننده است.مدیریت اختلافات از طریق گفتگوی مستقیم خوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.