تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 15:18
کد خبر : 66556

آخرین آمار مبتلایان کرونا / افزایش وحشتناک جانباختگان

آخرین آمار مبتلایان کرونا / افزایش وحشتناک جانباختگان

ارمان شرق- متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۸ هزار و ۳۶۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۹۲مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش آنا، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلا به کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و بستری شدند.

وی با بیان این‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ تاکنون در کشور به ۲ میلیون و ۳۳۵ هزار ۹۰۵ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۸ هزار و ۳۶۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۵ هزار و ۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۱۴ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۴۰آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

وی درباره مجموع واکسن‌های تزریق شده نیز عنوان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها ۶۶۷ هزار و ۲۰۲ دوز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۵۱۸ هزار و ۹۰۴ واکسن در دوز اول و ۱۴۸هزار و ۲۹۸ واکسن در دوز دوم تزریق شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.