تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 12:25
کد خبر : 64999

اگر برخی موانع برطرف شود، آماده‌ایم قدم‌ها را برای رفع تحریم ها برداریم

اگر برخی موانع برطرف شود، آماده‌ایم قدم‌ها را برای رفع تحریم ها برداریم

ارمان شرق- ما آماده‌ایم اگر برخی موانع برطرف شود، قدمها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه تحریم‌ها را برداریم. تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا است. حالا هر مقداری که در توان ما باشد ما دنبال چنین مسیری هستیم. اگر ملت تصمیمی بگیرد شدنی است، کل ملت اگر با هم تصمیمی بگیرند به نتیجه می‌رسند.

ما آماده‌ایم اگر برخی موانع برطرف شود، قدمها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه تحریم‌ها را برداریم. تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا است. حالا هر مقداری که در توان ما باشد ما دنبال چنین مسیری هستیم. اگر ملت تصمیمی بگیرد شدنی است، کل ملت اگر با هم تصمیمی بگیرند به نتیجه می‌رسند.

رئیس جمهور گفت: همه تلاش ما این است که کاری کنیم پایان این دولت مهار قابل قبول کرونا و اگر بگذارند رفع بخشی از تحریم‌ها باشد. مبنای ما در هر دو مساله باید عقلانیت و منافع ملی باشد. ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به موضوعات مطرحه در این ستاد، گفت: سال ۹۹ را با سختی و با فراز و نشیب فراوان درحالی که تحریم ادامه داشت و از طرفی کرونا بود، گذراندیم.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما این است که کاری کنیم پایان این دولت مهار قابل قبول کرونا و اگر بگذارند رفع بخشی از تحریم‌ها باشد. مبنای ما در هر دو مساله باید عقلانیت و منافع ملی باشد. این بیماری سلامت و جان مردم را به خطر انداخته است.

رئیس جمهور افزود: همه می‌خواهیم که پایان این دولت به گونه‌ای باشد که نه‌ تنها اول مهر که زودتر و در شهریور ماه، دولت بعد مدارس و دانشگاه‌ها را باز کند. البته این موضوع خیلی اگر دارد مانند اگر واکسن به موقع برسد.

وی تاکید کرد: ما آماده‌ایم اگر برخی موانع برطرف شود، قدمها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه تحریم‌ها را برداریم. تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا است. حالا هر مقداری که در توان ما باشد ما دنبال چنین مسیری هستیم. اگر ملت تصمیمی بگیرد شدنی است، کل ملت اگر با هم تصمیمی بگیرند به نتیجه می‌رسند.

روحانی بیان داشت: الان ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است. امروز هم مصوب کردیم بخش خصوصی هم بتواند با ارز نیمایی واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند.
وی افزود: پیش بینی برای ایام میلاد حضرت ولی عصر (عج) و همچنین برنامه‌ریزی برای ماه رمضان در جلسه آینده ستاد مطرح خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.