تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 23:10
کد خبر : 63562

با شرکت فولاد امیرکبیر کاشان بیشتر آشنا شوید

با شرکت فولاد امیرکبیر کاشان بیشتر آشنا شوید

ارمان شرق- شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نخستین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در کشور بوده و با داشتن سابقه چندین ساله تولید، اطلاعات کافی و دانش فنی لازم برای تولید این ورق‌های فولادی پوشش‌دار را دارد.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، با نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفند ماه ۱۳۷۴، به منظور تولید ورق گالوانیزه از طریق غوطه وری گرم مداوم تاسیس شد و ۵ سال بعد به بهره‌برداری رسید. این شرکت تنها دارای یک سایت تولیدی است و در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار در ۱۴ کیلومتری شرق شهرستان کاشان قرار دارد.

نکاتی درباره شرکت فولاد امیرکبیر کاشان:

۱. خط گالوانیزه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال برای ضخامت‌هایی در محدوده ۲۵/۱ تا ۲۵/۰ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی هزار و ۲۵۰ میلیمتر طراحی شده است. در حال حاضر این خط تولید ظرفیت تولید بیش از ۱۳۰ هزار تن فولاد را در سال دارد. همچنین کلاف‌های ورودی این خط تولید، ورق‌های فولادی نورد سرد شده با کیفیت فول هارد و ورق‌های نورد سرد و آنیل شده است.

۲. شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نخستین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در کشور بوده و با داشتن سابقه چندین ساله تولید، اطلاعات کافی و دانش فنی لازم برای تولید این ورق‌های فولادی پوشش‌دار را دارد.

۳. با توجه به انجام پروژه‌های طرح و توسعه، خطوط تولید موجود در شرکت شامل اسیدشویی، نورد سرد رفت و برگشتی، آنیل، گالوانیزه گرم مداوم، برش عرضی و فرم‌دهی ورق است.

۴. ویژگی‌های مورد توجه این شرکت، موقعیت جغرافیایی و لجستیکی شرکت، دسترسی راحت به جاده ریلی و ترانزیتی، فاصله ۶۰۰ متری تا ریل راه آهن، فاصله هزار و ۸۰۰ متری تا جاده ترانزیت و واقع بودن در مرکز ایران هستند.

۵. شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، دارای گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، تندیس واحد تولیدی نمونه استان اصفهان در سال ۹۹، تندیس برنز رعایت حقوق مصرف کنندگان سال ۹۸، تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی، تندیس واحد صنعتی نمونه استان و نشان واحد تولیدی نمونه استانی است.

۶. از جمله گواهینامه‌های این شرکت می‌توان از گواهینامه‌های استاندارد رسیدگی به شکایات مشتری، استاندارد رضایت مشتری و استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی نام برد.

۷. شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی، تقدیرنامه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کاشان و تقدیرنامه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کاشان را داراست.

۸. مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، شهرام عالی وند و رئیس هیئت مدیره آن عزیز قنواتی نام دارند. همچنین نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت جهانگیر وکیلی و عبدالحمید رهیده، مهدی حیدریان و سید مهدی نقوی نیز سایر اعضای هیئت مدیره هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.