تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 7:01
کد خبر : 63525

کرونای انگلیسی در ایران؛ در هوای آزاد هم ماسک بزنید

کرونای انگلیسی در ایران؛ در هوای آزاد هم ماسک بزنید

ارمان شرق- آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در ایران در مدت ۲۰ روز (از ۲۵ بهمن تا امروز) از ۵ نفر در کل کشور به ۵۰ نفر رسیده و از آنجایی که به گفته کارشناسان و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا شدت سرایت این ویروس چند برابر نوع قبلی آن است موجی از نگرانی را در سراسر کشور رقم زده است.

کرونای انگلیسی بسیار هولناک‌است. این ویروس در حال گسترش در ایران است و چاره‌ای جز جدی‌تر گرفتن تدابیر بهداشتی وجود ندارد. زدن دو ماسک و ماسک زدن در هوای آزاد از جمله این تدابیر است.
دیدارنیوز : آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در ایران در مدت ۲۰ روز (از ۲۵ بهمن تا امروز) از ۵ نفر در کل کشور به ۵۰ نفر رسیده و از آنجایی که به گفته کارشناسان و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا شدت سرایت این ویروس چند برابر نوع قبلی آن است موجی از نگرانی را در سراسر کشور رقم زده است.
سرعت بالای انتقال ویروس کرونای انگلیسی از یک سو و برداشتن همه محدودیت‌ها از سوی دیگر زمینه را برای جولان این ویروس مهیا کرده است و رنگ برخی از شهر‌هایی که تا چند روز پیش آبی، نارنجی و زرد شده بودند به رنگ قرمز در آمد.
پزشکان و ویروس شناسان می‌گویند: ویروس کرونای انگلیسی می‌تواند در مدت زمان سه روز افراد را از پای درآورد و این یعنی خطر بیخ گوشه همه هست اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و در استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها کاهلی صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.