تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 10:41
کد خبر : 61182

کیفیت هوای تهران کاهش می یابد

کیفیت هوای تهران کاهش می یابد

آرمان شرق:براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، در حالی که کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۴ بهمن ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق ‌پایتخت طی امروز و فردا ‌پیش‌بینی می‌شود. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، ‌پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در

آرمان شرق:براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، در حالی که کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۴ بهمن ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق ‌پایتخت طی امروز و فردا ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، ‌پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که عدم وزش باد مؤثر تا صبح امروز (۱۴ بهمن ماه) باعث می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

طی روز افزایش نسبی تندی باد تا حدودی باعث پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد اما با برقراری آسمان آرام و رشد پایداری جوی در اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود با افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

صبح فردا (۱۵ بهمن ماه) با آغاز تردد خودروها انتظار می‌رود بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق را به‌ دنبال داشته باشد.

استمرار پایداری جوی و عدم وزش باد مؤثر طی روز باعث تجمع آلاینده‌ها خواهد شد بنابراین افزایش ترافیک در اواخر وقت فردا ( ۱۵ بهمن ماه) باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها می‌شود و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۷ بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۹۲ است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.