تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 18:35
کد خبر : 55923

داستان قهر معاون اول روحانی

داستان قهر معاون اول روحانی

آرمان شرق:معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در واکنش انتشار شایعه قهر او از دولت اظهار کرد: جهانگیری در جلسه هیئت دولت شرکت کرده‌است. به گزارش آرمان شرق محمود نادری در گفت و گو و با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعه قهر اسحاق جهانگیری با رئیس جمهوری و عدم

آرمان شرق:معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در واکنش انتشار شایعه قهر او از دولت اظهار کرد: جهانگیری در جلسه هیئت دولت شرکت کرده‌است.

به گزارش آرمان شرق محمود نادری در گفت و گو و با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعه قهر اسحاق جهانگیری با رئیس جمهوری و عدم حضور او در محل کارش گفت که معاون اول رئیس جمهوری در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیات وزرا حضور پیدا کرده است.

یک پایگاه خبری ساعاتی قبل در گزارشی مدعی شد که در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه ای در روز شنبه، بین روحانی و جهانگیری معاون اول رییس جمهور تصمیم به ترک جلسه مذکور گرفت که علی  لاریجانی او را منصرف کرد.

براساس گزارش ادعایی این پایگاه خبری، جهانگیری بعد از این ماجرا  در محل کار خود حاضر نشد.

همچنین حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در توئیتی که به نظر می رسد بی ارتباط با این ماجرا نباشد، نوشت: “جلسات عالی کشور نه جای بله قربان گویی است، نه جای خطاب و عتاب و نه جای قهر و ناسازگاری.
بزرگان کشور در این جلسات، دیدگاه‌های سازمانی مختلف و گاه متعارض را با صراحت تمام مطرح و تبادل نظر را تا رسیدن به بهترین تصمیم برای بهبود زندگی مردم دنبال می‌کنند.”

انتخاب هم در خبری مدعی شد: در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه‌ی شنبه‌ی سران قوا، روحانی خطاب به جهانگیری می‌گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید. جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.

به گزارش الف، این سایت نزدیک به دولت و جناح اصلاح‌طلبان در ادامه نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه سران قوا، از دولت قهر کرده و از دیرور در محل کار خود حاضر نشده است.

براساس این گزارش، در پی بروز مباحثه ای در جلسه ی شنبه ی سران قوا، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.

براساس گزارش انتخاب، جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی شود.

دقایقی پیش اما پالیزدار مشاور جهانگیری از حضور وی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت خبر داد.

طبق اطلاعات رسیده، چندین تن از وزرا، طی دیروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سرکارش شده اند، امری که هنوز محقق نشده است.

گفتنی است جلسات هیئت وزیران هر هفته عصر روزهای یکشنبه و صبح روزهای چهارشنبه در ساختمان ریاست جمهوری و به ریاست رئیس جمهوری و با حضور معاون اول رئیس جمهوری و اعضای کابینه برگزار می‌شود. محمدجواد ظریف از جمله وزرایی است که برای وساطت، به منزل جهانگیری رفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.