تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 - 15:15
کد خبر : 55557

پینوکیو آمریکایی/ اکثر آمریکایی‌ها به راستگویی ترامپ شک دارند

پینوکیو آمریکایی/ اکثر آمریکایی‌ها به راستگویی ترامپ شک دارند

آرمان شرق: یک نظرسنجی جدید نشان داد اکثر آمریکایی‌ها به این که دونالد ترامپ حقیقت را می‌گوید شک دارند. به گزارش آرمان شرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با وجود آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سراسر دوره‌ ریاست جمهوری‌اش درصد محبوبیت‌ پایینی از لحاظ عملکرد داشته، این نظرسنجی جدید که از سوی مرکز


آرمان شرق: یک نظرسنجی جدید نشان داد اکثر آمریکایی‌ها به این که دونالد ترامپ حقیقت را می‌گوید شک دارند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با وجود آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سراسر دوره‌ ریاست جمهوری‌اش درصد محبوبیت‌ پایینی از لحاظ عملکرد داشته، این نظرسنجی جدید که از سوی مرکز نظرسنجی و پژوهش پیو روز جمعه منتشر شد نشان داد تعداد هرچه بیشتری از آمریکایی‌ها نسبت به این که ترامپ حقیقت را بگوید، تردید دارند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق نظرسنجی حدود ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی معادل ۵۸ درصد می‌گویند به ترامپ کمتر از روسای جمهور قبلی اعتماد دارند. این در حالی است که این درصد در نظر سنجی مشابهی در ژوئن گذشته معادل ۵۴ درصد و در فوریه ۲۰۱۷ معادل ۵۱ درصد بود.

در  عین حال جدیدترین نظرسنجی نشان داد که محبوبیت ترامپ به ۳۷ درصد رسیده که تقریبا در  دو سال اول ریاست جمهوری او روی یک نمودار نسبتا ثابت پیش رفته است.

از لحاظ نموداری محبوبیت ترامپ روی یک خط افقی قرار دارد، در حالی که روسای جمهور قبلی آمریکا شامل بیل کلینتون، جورج بوش پدر و جورج بوش پسر، رونالد ریگان و باراک اوباما نمودار محبوبیتی با نوسان‌های زیادی داشتند. 

این نظرسنجی نتایجش در بیست و هفتمین روز تعطیلی دولت ترامپ به خاطر اختلاف نظر بر سر بودجه ساخت دیوار در مرز با مکزیت انجام شده است.

طبق این نظر سنجی ۷۰ درصد دموکرات‌ها می‌گویند خواهان آنند که رهبران حزبشان در مقابل ترامپ ایستادگی کنند. این میزان یک سال پیش ۶۳درصد بود.در سمت جمهوری خواهان نیز درصد کسانی که می‌گویند ترامپ باید در مقابل دموکرات‌ها ایستادگی کند ۵۱ درصد است در حالی که یک سال پیش این میزان ۴۰ درصد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.