تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 17:30
کد خبر : 55443

اجازه نمی‌دهیم مالیات علی الحساب ۱۰ درصد پزشکان حذف شود

اجازه نمی‌دهیم مالیات علی الحساب ۱۰ درصد پزشکان حذف شود

آرمان شرق: عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ گفت:‌ عزم مجلس برای مبارزه با فرار مالیاتی جدی است و اجازه نمی‌دهیم مالیات علی الحساب ۱۰ درصد پزشکان حذف شود. به گزارش آرمان شرق به نقل از فارس، شهرام کوسه غراوی در مورد اینکه شنیده شده پس از تصویب اخذ مالیات علی الحساب ۱۰ درصد از پزشکان

آرمان شرق: عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ گفت:‌ عزم مجلس برای مبارزه با فرار مالیاتی جدی است و اجازه نمی‌دهیم مالیات علی الحساب ۱۰ درصد پزشکان حذف شود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از فارس، شهرام کوسه غراوی در مورد اینکه شنیده شده پس از تصویب اخذ مالیات علی الحساب ۱۰ درصد از پزشکان در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، لابی‌ و فشارها برای حذف این بند از بودجه سال آینده به نمایندگان زیاد شده است،‌ اظهارداشت: این مسئله را خواندم و شنیدم اما اینکه لابی وجود داشته باشد را تاکنون ندیده‌ام. به عنوان یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه هنوز در این رابطه چیزی به ما منعکس نشده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کشور با بیان اینکه رویکرد اعضا جلوگیری از فرار مالیاتی در بخش‌های مختلف است، بیان داشت: عزم نمایندگان و مجلس برای هر گونه تبعیض و فرار مالیاتی راسخ است و قطعا این نگاه ادامه خواهد یافت و اجازه حذف را نمی‌دهیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اخذ مالیات عادلانه در جامعه تصریح کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی قطعا مبارزه با فرار مالیاتی می تواند علاوه بر پیامدهای مثبت، منجر به افزایش درآمدهای دولت شود.

کوسه غراوی در مورد طرح مالیات بر عائدی سرمایه مسکن و اینکه ایا دولت با این پایه مالیاتی مخالف است، عنوان کرد:‌ فکر نمی‌کنم مخالف باشد. باید منتظر بمانیم تا لایحه بیاوردند و زمان آن مشخص نیست؛ در این راستا طرحی در کمیسیون اقتصادی مطرح است و اعضا آن را پیگیری می کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآورد شد: باید برای مالیات بخش مسکن شرایط به گونه‌ای باشد که نیاز به اصلاح آن به زودی وجود نداشته باشد و تا ۴۰ سال دیگر مرجع قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در صورتی که به موازات این طرح برای بازارهای موازی طلا، سکه، ارز و حتی خودرو سیاست‌هایی اخذ شود موافق این طرح هستیم در این اینصورت نمی‌تواند کمکی در شرایط کنونی به بازار مسکن کند. علاوه بر آنکه نیاز به زیرساخت و اطلاعات دارد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.