تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 14:50
کد خبر : 55433

کارمزد بالا دلیل پرداخت نشدن قبوض برق/ تصویر

کارمزد بالا دلیل پرداخت نشدن قبوض برق/ تصویر

آرمان شرق: سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران در خصوص اطلاع‌رسانی به مشترکان برق مبنی بر اینکه مشترکان از پرداخت قبض در درگاه‌های بانک انصار خودداری کنند، گفت: این اقدام به دلیل کارمزد بالای بانک انصار صورت گرفته است. به گزارش آرمان شرق به نقل از فارس، سیروس کرامتی در پاسخ به این سؤال که به

آرمان شرق: سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران در خصوص اطلاع‌رسانی به مشترکان برق مبنی بر اینکه مشترکان از پرداخت قبض در درگاه‌های بانک انصار خودداری کنند، گفت: این اقدام به دلیل کارمزد بالای بانک انصار صورت گرفته است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از فارس، سیروس کرامتی در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان برق خواسته پرداخت صورتحساب برق را در درگاه‌های بانک انصار انجام ندهند، گفت: شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان برق خواسته پرداخت صورتحساب برق را در درگاه‌های بانک انصار انجام ندهند و این اطلاع‌رسانی که اتفاقاً بر روی قبوض مشترکان نیز درج شده است به دلیل کارمزدهای بالای بانک انصار بوده است.

وی افزود: در خصوص این اقدام بانک انصار شرکت توزیع برق با مسئولان این بانک بارها نشست برگزار کرده اما متأسفانه این جلسات به نتیجه نرسیده است.

سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: پرداخت قبوض برق در حال حاضر به غیر از بانک انصار در تمام درگاه‌های سایر بانک‌ها قابل انجام است.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.