تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 13:28
کد خبر : 55392

پایان پروزه های امدادی واشنگتن در فلسطین

پایان پروزه های امدادی واشنگتن در فلسطین

آرمان شرق: آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا بودجه تخصیصی به تمام پروژه‌های خود در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن را قطع خواهد کرد. به گزارش آرمان شرق، دیو هاردن، مدیر سابق ماموریت آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا و مدیر گروه استراتژی جرج‌تاون اظهار کرد، این آژانس بودجه تمامی برنامه‌های خود در غزه و کرانه باختری

آرمان شرق: آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا بودجه تخصیصی به تمام پروژه‌های خود در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن را قطع خواهد کرد.

به گزارش آرمان شرق، دیو هاردن، مدیر سابق ماموریت آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا و مدیر گروه استراتژی جرج‌تاون اظهار کرد، این آژانس بودجه تمامی برنامه‌های خود در غزه و کرانه باختری را در ۳۱ ژانویه متوقف خواهد کرد.

هاردن ضمن انتقاد از این تصمیم کاخ سفید  افزود، دولت بار دیگر بی‌توجهی خود را نسبت به پیچیدگی شرایط در این منطقه نشان داد.

به گزارش روزنامه اوشلیم پست، وی ادامه داد: وقتی آژانس توسعه بین‌المللی ساخت مدارس و سیستم آب را ناتمام رها کند، چه کسی آسیب می‌بیند؟ مسلما فلسطینیان و همچنین اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها. دولت تنها به حماس فضای بیشتری برای عملیات می‌دهد.

او همچنین در توییتر نوشت، تصمیم آمریکا برای بستن این پروژه‌ها”نمونه دیگری از پایان دادن به راه حل دو کشوری” برای حل و فصل درگیری اسرائیل و فلسطین است.

تصمیم قطع بودجه امدادی خارجی آمریکا به فلسطین، در ماه اوت سال ۲۰۱۸ از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مطرح شد.

اورشلیم پست گزارش کرده است که چندین تن از کارمندان خارجی که در پروژه‌های آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا در این منطقه مشغول فعالیت بوده‌اند، در هفته‌ها و ماه‌های اخیربه همراه خانواده‌هایشان این کشور را ترک کرده‌اند که تعطیلی بخش فلسطین این آژانس را بیش از پیش تایید می‌کند.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.