تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 9:10
کد خبر : 55015

خودکشی برای پرسپولیس

خودکشی برای پرسپولیس

آرمان شرق: مدافع باشگاه فولاد خوزستان یکی از گزینۀ‌های اصلی برانکو در فصل نقل‌وانتقالات است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ورزش ۱۱، سینا مریدی هافبک دفاعی ۲۲ ساله باشگاه فولاد خوزستان که با مخالفت افشین قطبی نتوانست به پرسپولیس بپیوندد، این روزها اعتصاب کرده‌است و در تمرینات فولادی‌ها شرکت نمی‌کند. ماجرا از این

آرمان شرق: مدافع باشگاه فولاد خوزستان یکی از گزینۀ‌های اصلی برانکو در فصل نقل‌وانتقالات است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ورزش ۱۱، سینا مریدی هافبک دفاعی ۲۲ ساله باشگاه فولاد خوزستان که با مخالفت افشین قطبی نتوانست به پرسپولیس بپیوندد، این روزها اعتصاب کرده‌است و در تمرینات فولادی‌ها شرکت نمی‌کند.

ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس راضی به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن نیست و با توجه به علاقه شخصی مریدی به پرسپولیس و تعصب خاصی که چندین بار نسبت به این تیم نشان داده، شخصاً با مسئولان باشگاه مذاکره کرده‌است که در مبلغ رضایت‌نامه تخفیف بدهند تا خودش شخصاً این مبلغ را پرداخت کند و به تهران بیاید.

لازم به ذکر است که این اقدام مریدی می‌تواند تبعات بدی برای او به‌همراه داشته باشد و در صورتی که او نتواند به باشگاه پرسپولیس بپیوندد، بی‌شک دیگر شانس حضور در فولاد را نیز از دست خواهد داد و دوران فوتبالی او احتمالاً آسیب جدی خواهد دید که در دنیای فوتبال این اقدام را با عنوان خودکشی برای پیوستن به تیم محبوب یادمی‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.