تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 - 10:36
کد خبر : 54802

باشگاه های ایرانی مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند

باشگاه های ایرانی مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند

آرمان شرق: رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ۴ باشگاه استقلال، پرسپولیس، سایپا و ذوب آهن مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹ ندارند. به گزارش آرمان شرق به نقل از فارس، سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط باشگاه‌ها برای

آرمان شرق: رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ۴ باشگاه استقلال، پرسپولیس، سایپا و ذوب آهن مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹ ندارند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از فارس، سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر چهار باشگاه ایرانی یعنی استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سایپا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹ ندارند و پرونده‌های آنها برای شرکت در این فصل مسابقات پذیرفته شده است. 

وی در مورد بدهی‌های زیاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این باشگاه‌ها با برخی از طلبکاران خود توافق کرده‌اند، برخی دیگر از بدهی‌ها تعدیل شده، به برخی از طلبکاران چک داده شده و به این ترتیب مشکل آنها برای حضور در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان برطرف شده است اما معوقات و بدهی‌های این فصل لیگ برتر برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا یعنی ۲۰۲۰ محاسبه و اعمال خواهد شد. بررسی این پرونده‌ها نیز از اردیبهشت ماه ۹۸ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز خواهد شد. بنابراین باشگاه‌ها باید در مورد آن معوقات نگران باشند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.