تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 18:48
کد خبر : 52386

آمریکا و اسرائیل در ایجاد هرج و مرج در ایران شکست می خورند

آمریکا و اسرائیل در ایجاد هرج و مرج در ایران شکست می خورند

آرمان شرق: سخنگوی جنبش نجباء عراق گفت: عقب‌نشینی اسراییل در مقابل حزب‌الله در پیروزی‌های جبهه مقاومت و مقابله با داعش و همکاری با دولت مرکزی عراق و سوریه از دستاوردهای مهم ایران است.   به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایسنا، سیدهاشم موسوی در نشست بررسی دستاوردهای سیاسی ایران در چهار دهه از پیروزی

آرمان شرق: سخنگوی جنبش نجباء عراق گفت: عقب‌نشینی اسراییل در مقابل حزب‌الله در پیروزی‌های جبهه مقاومت و مقابله با داعش و همکاری با دولت مرکزی عراق و سوریه از دستاوردهای مهم ایران است.

 

به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایسنا، سیدهاشم موسوی در نشست بررسی دستاوردهای سیاسی ایران در چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ایران یک نظام مستقل قوی است و از ویژگی‌های مثبتش این است که توانسته هویت عربی اسلامی را به خوبی حفظ کند که از سوی آمریکا این هویت در منطقه در حال از بین رفتن است.

وی اظهار کرد: تحریم و سیاست‌های یک جانبه اقتصادی و تبلیغاتی آمریکا و ارتجاع عرب علیه ایران به خاطر این است که ایران از محورهای مقاومت است و در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند که از سیاست‌های اولیه انقلاب اسلامی بوده است. معتقدیم ایران نباید از اهداف اصلی خود دست بردارد که از جمله بازگرداندن قدس شریف به صاحبان اصلی‌اش است.

وی ادامه داد: آمریکا و اسراییل در اتاق‌های فکر خود تلاش دارند تا هرج و مرج و بی‌ثباتی را در ایران دامن بزنند اما در این حوزه نیز شکست خواهند خورد؛ چراکه نمی‌دانند رابطه بین مردم و حکومت و رهبری عمیق‌ از آن است که آنها بخواهند با این اقدامات آن را از بین ببرند.

وی گفت: امروز بسیاری از کشورها و ملت‌ها در نقاط مختلف دنیا ارزوی آن را دارند که انقلابی همانند انقلاب ایران را داشته باشند تا شاهد پیشرفت موشکی، هسته‌ای و غیره باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.