تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 21:45
کد خبر : 52131

دختر فیلیپینی تاج بانو شایسته را ربود/ تصویر

دختر فیلیپینی تاج بانو شایسته را ربود/ تصویر

آرمان شرق: کاتریونا گری، نماینده فیلیپین در رقابت بین‌المللی «دختر شایسته جهان» (Miss Universe) امسال توانست در مراسم نهایی که بامداد دوشنبه در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد، تاج زیبایی را از آن خود کند. این چهارمین بار است که دختران زیبای این کشور واقع در جنوب آسیا تاج پیروزی این مسابقات را بر سر می‌گذارند. این کشور پیش از این

آرمان شرق: کاتریونا گری، نماینده فیلیپین در رقابت بین‌المللی «دختر شایسته جهان» (Miss Universe) امسال توانست در مراسم نهایی که بامداد دوشنبه در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد، تاج زیبایی را از آن خود کند.

این چهارمین بار است که دختران زیبای این کشور واقع در جنوب آسیا تاج پیروزی این مسابقات را بر سر می‌گذارند. این کشور پیش از این در سالهای ۱۹۶۹، ۱۹۷۳ و ۲۰۱۵ میلادی برندۀ رقابتهای «دختر شایسته جهان» شده بود.
کاتریونا گری ۲۴ سال دارد و فارغ‌التحصیل رشتۀ موسیقی از آمریکاست. او از پدری استرالیایی و مادری فیلیپینی در استرالیا به دنیا آمده، در استرالیا بزرگ شده و سپس به مانیل نقل مکان کرده تا در این کشور به عنوان مدل و بازیگر فعالیت کند.

5107336

کاتریونا گری در رقابت امسال توانست بر رقبایی منحصربفرد برتری یابد؛ از جمله اولین نامزد تراجنسیتی این مسابقات که دوشیزه‌ای از اسپانیا بود.

مراسم انتخاب «دختر شایسته جهان» بطور زنده از شبکه‌های تلویزیونی فیلیپین و ۹۴ کشور دیگر جهان پخش شد.

پس از اعلام نام برندۀ نهایی، سخنگوی رودریگو دوترته رئیس جمهوری فیلیپین اعلام کرد که با تکرار این پیروزی، فیلیپین در نقشۀ جهان به عنوان سرزمین «زیبایی و ظرافت» شناخته می‌شود.

اقتصاد آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.