تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 14:58
کد خبر : 52047

قرعه سخت یوونتوس ، بایرن مونیخ و منچستر در لیگ قهرمانان اروپا

قرعه سخت یوونتوس ، بایرن مونیخ و منچستر در لیگ قهرمانان اروپا

آرمان شرق:مراسم قرعه کشی چمپیونزلیگ، دقایقی پیش در شهر نیون سوئیس برگزار شد و دیدارهای جذابی در مرحله بعد پیش رو خواهد بود. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در دو مرحله‌ی رفت و برگشت برگزار خواهد شد که هر کدام از این مراحل در یک هفته خواهد

آرمان شرق:مراسم قرعه کشی چمپیونزلیگ، دقایقی پیش در شهر نیون سوئیس برگزار شد و دیدارهای جذابی در مرحله بعد پیش رو خواهد بود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در دو مرحله‌ی رفت و برگشت برگزار خواهد شد که هر کدام از این مراحل در یک هفته خواهد بود. بازی‌های دور رفت در روزهای دوازدهم و سیزدهم و نوزدهم و بیستم فوریه‌ی ۲۰۱۹ و بازی‌های دور برگشت در روزهای پنجم و ششم و دوازدهم و سیزدهم مارس ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد

تیم ها در دو گروه بدون سید، قرار گرفته اند و در این مرحله، تیم‌هایی که نماینده یک کشور هستند، به مصاف یکدیگر نخواهند رفت. به علاوه تیم‌هایی که در مرحله گذشته، در یک گروه حضور داشتند نیز در این مرحله هم گروهی نخواهند شد.

در گروه اول، تیم‌هایی که در مرحله گروهی، در صدر جدول قرار گرفته اند حضور دارند: بارسلونا، بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، یوونتوس، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، پورتو، رئال مادرید.

در آن سو، در گروه دوم، تیم‌هایی قرار خواهند گرفت که در مرحله گروهی، در رده دوم قرار گرفته اند: آژاکس، اتلتیکو مادرید، لیورپول، لیون، منچستریونایتد، رم، شالکه، تاتنهام. نتایج قرعه کشی به شرح ذیل است :

 

لیورپول – بایرن مونیخ

 

آژاکس – رئال مادرید

 

آ.اس رم – پورتو

 

المپیک لیون – بارسلونا

 

قرعه چهارم: تاتنهام – دورتموند

 

منچستریونایتد – پاری سن ژرمن

 

اتلتیکومادرید – یوونتوس

 

شالکه – منچسترسیتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.