تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 9:20
کد خبر : 48821

ادامه دیدار عراقچی با مقامات اروپایی

آرمان شرق:نیکولاویه، مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه (چپ) و عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران (راست) مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه که به منظور برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه به همراه هیأتی به تهران سفر کرده است،با معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد. به گزارش آرمان شرق

آرمان شرق:نیکولاویه، مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه (چپ) و عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران (راست)
مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه که به منظور برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه به همراه هیأتی به تهران سفر کرده است،با معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، طرفین در این دیدار در خصوص آخرین وضعیت برجام و تعهدات فرانسه و سایر اعضای اروپایی برجام برای عادی‌سازی روابط اقتصادی با ایران و مقابله با اثرات منفی تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و نیز راهکارهای گسترش مناسبات دوجانبه و برخی مسائل امنیتی، منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی و تبادل نظر پرداخته و مواضع خود را تشریح کردند.

طرف فرانسوی در این دیدار گزارشی از مراحل نهایی ثبت و راه اندازی کانال ویژه مبادلات مالی (SPV) و برخی دشواری‌های پیش‌بینی نشده در این مسیر و تدابیر سه کشور اروپایی برای رفع این دشواری‌ها و استقرار و آغاز به کار هرچه سریعتر این کانال به هیأت ایرانی ارائه کرد.

نیکولاویه، مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه و عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران با مرور تحولات در سایر حوزه های اقتصادی و تجاری، اقداماتی را که برای به حداقل رساندن آثار تحریم‌های آمریکا در دست انجام است، مورد ارزیابی قرار دادند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.