تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 17:23
کد خبر : 38280

واکنش شهردار به بریده شدن گوش کودک کار

واکنش شهردار به بریده شدن گوش کودک کار

آرمان شرق:معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه سه تهران گفت: اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین، پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود. به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایلنا، عدالت امیرزاده (معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ )در واکنش به انتشار فیلمی که در

آرمان شرق:معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه سه تهران گفت: اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین، پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایلنا، عدالت امیرزاده (معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ )در واکنش به انتشار فیلمی که در آن یک کودک کار  مدعی شده است که یکی از کارکنان این منطقه گوش او را بریده است، گفت: تاکنون هیچ شکایتی از سوی فرد یا افرادی در این خصوص در شهرداری منطقه ۳ مطرح نشده است، از شهروندان درخواست می‌کنیم به نیروهای شهرداری برای یافتن این کودک کمک کنند تا ابعاد موضوع روشن شود و با متخلفان احتمالی علاوه بر برخورد اداری، برخورد قضایی صورت گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ در ابتدای این فیلم با بیان اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان کلیپ بریده شدن گوش کودک کار در منطقه ۳ قرار گرفته‌ایم و بلافاصله دستور پیگیری موضوع را صادر کرده‌ایم، گفت: در اولین گام باید این کودک زحمتکش را پیدا کنیم تا جزئیات ماجرا را به روایت خودش بشنویم. متاسفانه تا الان تلاش‌هایمان برای یافتن این کودک عزیز کار نتیجه نداشت و از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت اطلاع از مکان کودک او را به شهرداری منطقه ۳ راهنمایی کنند یا به همکاران شهرداری اعلام کنند تا شخصاً برای روشن شدن موضوع خدمت ایشان برسیم.

امیرزاده افزود: هرچند تا پیش از بررسی جامع و کارشناسی نمی‌توان اظهارنظر دقیق کرد، اما حفظ امنیت و حرمت شهروندان از اصول محوری ما است و بر این اساس اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین، پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود و مراحل پیگیری نیز برای شفاف سازی موضوع به شهروندان اطلاع رسانی  می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.