تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 18:08
کد خبر : 37965

مرگ بازیگر سریال پایتخت/ تصویر

مرگ بازیگر سریال پایتخت/ تصویر

آرمان شرق: عطا الله صفرپور هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و استان گلستان در گذشت. او سابقه بازی در سریال‌هایی چون «پایتخت» و «گلشیفته» را داشت. به گزارش آرمان شرق به نقل از  خبرآنلاین، عطاالله صفرپور که از چندی پیش به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری بود، امروز شنبه ۱۰ شهریور از

آرمان شرق: عطا الله صفرپور هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و استان گلستان در گذشت. او سابقه بازی در سریال‌هایی چون «پایتخت» و «گلشیفته» را داشت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  خبرآنلاین، عطاالله صفرپور که از چندی پیش به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری بود، امروز شنبه ۱۰ شهریور از دنیا رفت. او در سال ۱۳۲۴ در شهر گرگان متولد شد و از سال ۱۳۳۲ با اجرای نمایش «سرباز عیالوار» وارد عرصه بازیگری تئاتر شد.

صفرپور از سال ۱۳۴۶ به عنوان بازیگر وارد رادیو گرگان شد و سپس به عنوان نویسنده و کارگردان هم فعالیت کرد. از فعالیت‌های او می‌توان به ساخت بیش از ۵۰ میان پرده تلویزیونی آموزشی، ترویجی، کشاورزی و بیش از ۳۰ میان پرده اجتماعی و ساخت دو فیلم بلند تلویزیونی اشاره کرد.

صفر پور بازی در فیلمهای «ابروآفتاب»، «دختری به نام تندر»، «رسم عاشقی» و «شمشادخان»، سریال «پایتخت ۴» و«گلشیفته» را در کارنامه خود دارد.

هنرنمایی های صفرپور در عرصه هنرهای نمایشی کشور به خصوص سیاه بازی، از یاد ها فراموش نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.