یک ارزیابی کوتاه از انتخابات

یک ارزیابی کوتاه از انتخابات

آرمان شرق-گروه سیاست: برای انتخابات ریاست جمهوری هم اگر مردم احساس کنند که همچنان قرار است به گونه ای اقدام شود که رئیس جمهور محترم فعلی به کار خود ادامه دهد، بعید است که انتخابات پرشوری برگزار شود. مگر آنکه نظارت استصوابی کنار گذاشته شود و تعیین صلاحیت نامزدها به طور کامل به مردم واگذار شود تا مردم کسی را که دوست دارند بتوانند به قدرت برسانند و او را پاسخگوی نیازهای خود کنند.

فعالیت شعب بیمه پارسیان در ایام تعطیلات نوروزی

فعالیت شعب بیمه پارسیان در ایام تعطیلات نوروزی

آرمان شرق-گروه اقتصاد: طبق برنامه ریزی های انجام شده شعب بیمه پارسیان برای بیمه گزارانی که نیاز به بازدید، صدور بیمه نامه، تشکیل پرونده خسارت خودرو، ارزیابی خسارت، تکمیل مدارک و معرفی نامه درمانی خواهند داشت در سراسر کشور آماده ارایه خدمات می باشند.

قرارداد خرید  لکوموتیوهای سنگین چادرملو

قرارداد خرید  لکوموتیوهای سنگین چادرملو

آرمان شرق-گروه اقتصاد: یکی از شاخصهای اثر گذار در قیمت های تمام شده محصولات، هزینه حمل و نقل است به همین منظور با تاسیس شرکت سریر لجستیک به عنوان بازوی اجرایی چادرملو درحمل و نقل ریلی  و خرید ۵۵۰ واگن و تعدادی کشنده فعالیت خود را آغاز کردیم به طوریکه در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۷۵ درصد از محصول کنسانتره تولیدی چادرملو از طریق ریلی و ۲۵ درصد جاده ای انجام شد و اکنون با انعقاد این قرارداد برای خرید ۱۰ دستگاه لکوموتیو ساخت داخل که مدت زمان ساخت و تحویل آن ۱۸ ماه می باشد ، در نظر داریم  نسبت به تکمیل زنجیره حمل و نقل ریلی  شرکت اقدام نمائیم .

نوروز؛فرصتی برای تغییر و بهبود

نوروز؛فرصتی برای تغییر و بهبود

آرمان شرق-گروه جامعه:پ نوروز ، محمل دیدار است. تازه کردن دیدارها ، پایان دوری ها ، فراموش کردن کدورت ها ، شستن زنگار دل و خانه تکانی روح و جان برای بخشیدن ، گذشتن و به یار و یاران پیوستن و به خوبی ها دلبستن. پس نوروز ، هنگامه فرخنده ای است که باید آمدنش را پاس داشت و به پاس آن ، شنید، نو دید ، نو شد و چشم ها را شست تا جور دیگری دید، آن هم زمانی که با رمضان ماه بخشش، ماه خدا متقارن شده است.

حق اندیشیدن؛ دستاوردی دموکراتیک

حق اندیشیدن؛ دستاوردی دموکراتیک

آرمان شرق-گروه جامعه: تمایز میان امر باستان و شهر باستانی و امر مدرن و شهرش، را شاید بتوان مهم‌ترین و کلید اصلی اندیشه‌ای دانست که در کتاب کنونی به خوانندگان عرضه شده است. وقتی نویسنده در تقارن با «حق به شهر» که مطالبه‌ای مدنی در برابر انحصار ِ قدرت سیاسی بر فضا/ زمان ِ مادی است، «حق به اندیشیدن» را باز هم در همان تقارن ولی این بار در برابر انحصار ِ قدرت سیاسی بر فضا/زمان ِ ذهنی مطرح می‌کند. و البته نباید از نظر دور داشت که طرح این اندیشه، خود، در فرایند کُنش ذهنی انجام می‌گیرد و نه در ارائه طرح‌واره‌ای برای نظریه‌ای در ستایش«حق به اندیشیدن» بر الگوی لوفبوری «حق به شهر».

نـخستـیـن رمـضان جــهــانی

نـخستـیـن رمـضان جــهــانی

آرمان شرق-گروه جامعه: در ماه رمضان فرصتی مناسب برای همبستگی آحاد جامعه بوجود می آید. بسیاری از کمک های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان در این ماه پیش از سایر ایام است.جهان به احترام این سنت الهی و پاسداشت آن توسط ایرانیان و چند کشور مسلمان دیگر رمضان را ثبت جهانی کرده تا همه مردم با آثار و برکات آن بیشتر آشنا شوند.

دو تغییر در نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم

دو تغییر در نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم

آرمان شرق-گروه سیاست: با توجه اختلاف کم آرای نفر اول و دوم انتخاباتِ حوزۀ «مسجدسلیمان، اندیکا و هفتگل» پس از بازشماری کامل صندوق‌های رای، جای نفر اول و دوم عوض شد و «رضا جباری» نمایندۀ منتخب این حوزه شد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

 مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

آرمان شرق-گروه سیاست: سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: ۸ حوزه انتخابیه از جمله تهران به صورت تمام الکترونیک خواهد بود.

یاد هایده و معین توسط علی پروین و حسن روشن در صداوسیما زنده شد

یاد هایده و معین توسط علی پروین و حسن روشن در صداوسیما زنده شد

آرمان شرق-گروه ورزش:‌علی پروین و حسن روشن دو اسطوره پرسپولیس و استقلال مهمان برنامه محمد حسین میثاقی بودند. در این برنامه و با اصرار مجری برنامه از آن‌ها خواسته شد تا خواننده‌های مورد علاقه خودشان را نام ببرند که با پاسخ غیر قابل پیش بینی این دو اسطوره روبرو شد. روشن از خواننده آن ور آبی به نام معین نام برد و علی پروین هم گفت که هایده را دوست دارد!

سیاست

اقتصاد

بین الملل

جامعه

ورزش