تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 6:47
کد خبر : 122872

استفاده پلیس از آب‌پاش در خوی

استفاده پلیس از آب‌پاش در خوی

آرمان شرق-گروه سیاست:ازدحام جمعیت باعث شکسته شدن در انبار و هجوم برخی به سمت اقلام کمکی و پخش شدن وسایل در محوطه شده بود و تعدادی هم با نیروهای هلال احمر درگیر شده بودند که به همین دلیل پلیس برای متفرق کردن این افراد از آبپاش استفاده کرده است.

استفاده پلیس از آب‌پاش در خوی

پلیس برای متفرق کردن برخی افراد که در کار توزیع اقلام کمکی مبان زلزله‌زدگان خوی اخلال ایجاد کرده‌ بودند، وارد عمل شده است.

به گزارش ایسنا، اخیرا در برخی کانال‌های خبری، مطلبی مبنی بر «استفاده از آبپاش پلیس علیه زلزله زدگان در شهر خوی» منتشر شده است که پیگیری‌های خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که مردم برای دریافت کمک به محوطه انبار هلال احمر شهر خوی مراجعه کرده بودند و کمک‌های زیادی هم از جمله پتو و چادر میان آنها توزیع شده بود اما ازدحام جمعیت باعث شکسته شدن در انبار و هجوم برخی به سمت اقلام کمکی و پخش شدن وسایل در محوطه شده بود و تعدادی هم با نیروهای هلال احمر درگیر شده بودند که به همین دلیل پلیس برای متفرق کردن این افراد از آبپاش استفاده کرده است.

براساس این گزارش، در سطح شهر هم برخی افراد سودجو حضور دارند و پتو و چادر را به زور از مردم یا نیروهای امدادی می‌گیرند و باعث شده‌اند که بخشی از این کمک‌ها به شکل شایسته به دست مردم نرسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.